MS Windows
briani 27239
geninstallere Windows XP ?
Fra : Jakob M

Dato : 23-01-06 00:40

Jeg skal geninstallere Windows XP, men vil gerne gemme mails, adresser,
bogmærker og så mange Windowsindstillinger som muligt. Jeg mener at kune
huske at Windows har et lille program der kan det ?. Jeg tænker ikke på det
der ligger i programer->tilbehør->systemværktøjer->sikerhedskopiering.

Mvh
Jakob

Fra : Søren Blom

Dato : 23-01-06 02:00

"Jakob M" <smoelf@gmail.com> skrev
> [...]
> det der ligger i
> programmer->tilbehør->systemværktøjer->sikerhedskopiering.

Hvorfor ikke bruge de indbygget muligheder i Windows XP?, det gjorde jeg i
weekenden med stor succes?

Dog skal du, hvis du bruger Outlook (ikke Outlook Express), huske at lave
back-up af din outlook.pst fil, da denne fil indholder alt fra Outlook.

Det jeg gjorde var at gå i systemværktøj og vælge "Guiden Overførsel af
filer og indstillinger" derved fik jeg overført alt fra Outlook Express,
Dokumenter, Fortrukende, samt diverse indstillinger i en fil som jeg gemte
på en USB hukommelsestik, da jeg var færdig med at installere Windows,
tilbageførte jeg filerne til computeren via "Guiden Overførsel af filer og
indstillinger", nemmere kan det ikke være.

Er Outlook bruger, så skal du huske at exportere alt fra Outlook til en PST
fil, følg evt. vejledningen i Outlook eller vend tilbage til gruppen?

Bruger du andre programmer, så som Firefox osv. så ved jeg ikke hvordan
tingene fungere der.

HUSK også at tag kopi af din netbank´s nøgle, det er der gerne en vejledning
på netbanken side om hvordan amn gør.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Jakob M

Dato : 23-01-06 02:10

> [...]
>
> Det jeg gjorde var at gå i systemværktøj og vælge "Guiden Overførsel af
> filer og indstillinger" derved fik jeg overført alt fra Outlook Express,

Det var faktisk den jeg tænkte på . Jeg syntes bare jeg kunne huske at
programmet var bedre gemt, men det var det så ikke.
Tak.

Mvh
JAkob