MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Windows liv messenger 8.0
Fra : Tom

Dato : 22-01-06 22:05

Hej i gruppen.

Denne udgave af messenger er vist ikke så lige til af hente
som med ver 7.5 !
Man skal inviteres , så hvis nogen har været heldig , vil jeg blive glad
hvis det også kunne ske for mig... !
Tænkte at det ikke ville skade at spørge her på denne gruppe !

Min mail - webhiker2001@yahoo.com.

På forhånd tak.

Tom..........

Fra : Johnny B [2000]

Dato : 22-01-06 22:12

er det ikke den der er en stor trussel, mht. virus og trojan ???

--
Johnny B [2000 Frb.]
"all my life i wanted a computer, now all i want is my life back"

Fra : jda

Dato : 23-01-06 03:16

On Sun, 22 Jan 2006 22:12:24 +0100, Johnny B [2000] came up with this
fine idea in dk.edb.system.ms-windows:

> er det ikke den der er en stor trussel, mht. virus og trojan ???

Well. Den er jo stadig i beta så man skal nok holde øje med hvad der kommer
ind og ud.
--
Jakob

Fra : Peter T.

Dato : 23-01-06 19:42

Tom ristede følgende runer:

[snip noget om msn8]

LMAO! -> <http://client.msn.com/msn8/download/en/us/?pgmarket=en-
us&RU=http://join.msn.com%2F%3Fpage%3Dmisc%2Fspecialoffers%26pgmarket%3Den-
us>

Systemkrav for MSN 8:

"Up to 320 MB of hard disk space needed for installation. After
installation, up to 180 MB may be needed."

Hvem sagde bloatware? Jeg holder mig til min simple Miranda, der fylder 2
MB.

--
Mvh. Peter T.

Fra : jda

Dato : 23-01-06 19:49

On 23 Jan 2006 18:42:09 GMT, Peter T. came up with this fine idea in
dk.edb.system.ms-windows:

Jakob