MS Windows
briani 27239
Manglende download
Fra : Anders Jespersen

Dato : 22-01-06 19:42

Jeg kan pludselig ikke mere downloade en del programmer/opdateringer. F. ex.
når jeg vælger downloade programmet "audacity"'s nye version (gælder både
zip-version og installer-versionen), starter "Star downloader" som det
plejer, men lukker igen efter kun at have hentet en lille fil/ikon, som ikke
kan bruges. Kan det være windows-sikkerheden, som er sat for højt, eller
hvad kan det være, og hvad gør jeg???

Håber at jeg har ramt den rigtige gruppe!

Mvh
Anders J.

Fra : Kaj

Dato : 22-01-06 20:26

"Anders Jespersen" <anders.jespersen@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> højt, eller hvad kan det være, og hvad gør jeg???
>
> Håber at jeg har ramt den rigtige gruppe!

Det lyder som om det er en Torrent file du forsøger at hente ?

Kaj

Fra : Anders Jespersen

Dato : 23-01-06 15:13

"Kaj" <kkk@kkkkk> skrev i en meddelelse

> "Anders Jespersen" <anders.jespersen@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Det lyder som om det er en Torrent file du forsøger at hente ?
>
> Kaj

Jeg har forsøgt på en anden maskine idag; når man klikker på zip-filen,
åbnes en ny side med forskellige "mirror"-sider, og efter et valg af mirror
starter hentning af filen; skal man gå tilbage til at downloade almindeligt
uden at bruge Star downloader?

Fra : Kaj

Dato : 23-01-06 20:35

> [...]
> mirror starter hentning af filen; skal man gå tilbage til at downloade
> almindeligt uden at bruge Star downloader?

Jeg kender ikke Star downloader.
Men det lyder som om det er en Torrent file du vil hente.
Så skal du bruge en BitTorrent client.
Det er et lille program der kan hente filerne.
Jeg kan anbefale uTorerent.
Det er nemt at gå til,og virker perfekt
Prøv det.

Kaj