MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Vista på dansk...
Fra : Autocadster

Dato : 22-01-06 10:49

....hvornår ?

--
På forhånd tak
Autocadster

Fra : pwee

Dato : 22-01-06 11:23

"Autocadster" <autocadster@gmail.com> skrev i en meddelelse
> ...hvornår ?
>
> --
> På forhånd tak
> Autocadster

egentligt et underligt spørgsmål...
ligeså svar:
hvem i alverden skulle vide det, spørg Bill,
men han ved det sikkert heller ikke.
/pv

Fra : MN

Dato : 22-01-06 12:09

"Autocadster" <autocadster@gmail.com> wrote in message
> ...hvornår ?

Måske engang

Mogens

Fra : -=JF=- priv

Dato : 22-01-06 12:22

"Autocadster" <autocadster@gmail.com> skrev i en meddelelse
> ...hvornår ?
....hvorfor ?

Fra : Karsten Jensen

Dato : 22-01-06 12:47

"Autocadster" <autocadster@gmail.com> skrev:

> ...hvornår ?

Så vidt jeg er underrettet, så kommer den engelsksprogede version af Vista i
anden halvdel af 2006. En nærmere udgivelsesdato har jeg ikke set endnu. Mon
ikke andre sprogoversættelser følger hurtigt efter?.

Mvh.

Karsten

Fra : Autocadster

Dato : 22-01-06 12:53

Karsten Jensen tastede følgende i

> Så vidt jeg er underrettet, så kommer den engelsksprogede version af Vista
> i anden halvdel af 2006. En nærmere udgivelsesdato har jeg ikke set endnu.
> Mon ikke andre sprogoversættelser følger hurtigt efter?.

Tak for svar, de 3 første svar var åbenbart alt hvad de havde lært i
børnehaven.

--
På forhånd tak
Autocadster

Fra : -=JF=- priv

Dato : 22-01-06 14:01

> de 3 første svar var åbenbart alt hvad de havde lært i børnehaven.

Sikke du kan... Men at formulere et nogenlunde forståeligt spørgsmål evner
du ikke?

Fra : Karsten Jensen

Dato : 22-01-06 14:08

"-=JF=- priv" <invalid@invalid.invalid> skrev:

> Sikke du kan... Men at formulere et nogenlunde forståeligt spørgsmål
> evner du ikke?

Vista på dansk, hvornår?. Det kan vist ikke være mere enkelt at forstå

Mvh.

Karsten

Fra : -=JF=- priv

Dato : 22-01-06 15:05

da godt være

Fra : Autocadster

Dato : 22-01-06 18:00

-=JF=- priv tastede følgende i
> da godt være

I filteret med dig....

--
På forhånd tak
Autocadster

Fra : -=JF=- priv

Dato : 22-01-06 22:14

> I filteret med dig....

Og????

Fra : Fjollefrans

Dato : 22-01-06 17:02

> ...hvornår ?

sidst jeg hørte noget om den dnaske udgave blev 2006 nævnt, så det vil sige
kort tid efter den engelske. kan desværre ikke lige huske hvor jeg hørte
eller læste det

Fra : jda

Dato : 22-01-06 17:41

On Sun, 22 Jan 2006 17:02:06 +0100, Fjollefrans came up with this fine
idea in dk.edb.system.ms-windows:

> sidst jeg hørte noget om den dnaske udgave blev 2006 nævnt, så det vil sige
> kort tid efter den engelske. kan desværre ikke lige huske hvor jeg hørte
> eller læste det

Egentlig betyder det IMHO ikke så meget, den er først interessant når SP1
er udkommet
--
Jakob

Fra : Snuden

Dato : 22-01-06 18:33

On Sun, 22 Jan 2006 10:48:36 +0100, "Autocadster"
<autocadster@gmail.com> wrote:

>...hvornår ?

Seneste jeg har set er en udgivelsesdato der hedder 15/11-2006. Der
har været noget snak om "muligvis allerede til sommer", men det er mig
bekendt ikke bekræftet. Så indtil videre: 15/11-2006 for den engelske
version. Den danske følger så typisk 1-3 måneder senere.
--
Snuden

Fra : Autocadster

Dato : 22-01-06 20:50

Snuden tastede følgende i

> [...]
> bekendt ikke bekræftet. Så indtil videre: 15/11-2006 for den engelske
> version. Den danske følger så typisk 1-3 måneder senere.

Tak for svaret...

--
Autocadster