MS Windows
briani 27239
instalation af XP på hver sin partion på h~
Fra : Kim

Dato : 21-01-06 15:09

Jeg vil lige spørge om man kan , og må installere sin win XP MCE 2005 på
hver sin partion på harddisk ??

Det er fordi at jeg gerne vil have XP MCE til at køre fejlfri på den anden
partion inden jeg sletter den der ligger på C: Det er lidt nørdet og
tidskrævende at installere XP MCE 2005 først CD1 så CD2 så CD1 igen,
derefter er man nødt til at hente alt software fra windows update, derefter
kan man installere rollup2 for MCE og Dansk sprogpakke og når man har gjort
alt dette , er det ikke sikker man kan se f.eks TV2 sputnik har også været
ude for at jeg ikke kunne hente updates fra Win update , kun da jeg huskede
at langsom formatere harddisken, Men for at have en brugbar Win XP vil jeg
gerne vente med at slette til den nye er oppe at køre Kan jeg Det ??
Mvh. Kim

Fra : Henning

Dato : 21-01-06 15:16

On Sat, 21 Jan 2006 15:09:21 +0100, "Kim" <kim014@mail.dk> wrote:

>Jeg vil lige spørge om man kan , og må installere sin win XP MCE 2005 på
>hver sin partion på harddisk ??

Er det ikke stadig et Beta-produkt, med helt specielle
licensbetingelser?

--
Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Kim

Dato : 21-01-06 15:31

"Henning" <nomail@all.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]

Det ved jeg ikke , men du kan da købe den, min er en OEM til 998,- kr købt
hos Midtdata

Mvh. Kim

Fra : Kim

Dato : 21-01-06 15:19

"Kim" <kim014@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg huskede at langsom formatere harddisken, Men for at have en brugbar
> Win XP vil jeg gerne vente med at slette til den nye er oppe at køre Kan

Eller er det bedre at sætte en gammel HD i og så installere på den, så det
kommer til at ligge på C: ?
Kan der så blive noget med aktivering med anden hardware, jeg har haft XP
installeret og aktiveret mindst 5 gange på en måned , kan jeg blive ved ??
Mvh. Kim

Fra : Ukendt

Dato : 22-01-06 13:51

"Kim" <kim014@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Kim" <kim014@mail.dk> skrev i en meddelelse

Du er ude i livslangt projekt
hvornår har Microsoft lavet noget der kører fejlfrit?
Tv-programguiden i Windows Media Center er fuld af fejl.
Det gør, at man risikerer kun at optage halvdelen eller måske slet ikke
noget af det, man ønsker at optage.
Microsoft erkender probleme
Mvh / Bc