MS Windows
briani 27239
Office 97/2000
Fra : Filip

Dato : 20-01-06 17:22

Hej

Jeg har en maskine som jeg skal have lagt noget office på, men jeg er ikke
sikker på hvilken version den kan trække. Maskinen er en pentium 75 med
200MHz og 64 ram og kører i øjeblikket med win98 og er nyformateret.

Filip

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 20-01-06 17:30

Filip skrev:

>Maskinen er en pentium 75 med 200MHz

Det er da noget af en overclocking.

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Filip

Dato : 20-01-06 21:06

> Det er da noget af en overclocking.

Ja, det må du nok sige... Jeg tror at maskinen kører 75mhz på bussen og
200mhz på processoren. Det er altså de 200mhz du skal regne med.

Filip

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 20-01-06 21:18

"Filip" <annonym@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sikker på hvilken version den kan trække. Maskinen er en pentium 75 med
> 200MHz og 64 ram og kører i øjeblikket med win98 og er nyformateret.

Brug office 97. Den kræver næsten ingen kræfter.

Kurt

Fra : Kent

Dato : 20-01-06 23:22

> "Filip" <annonym@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Brug office 97. Den kræver næsten ingen kræfter.
>
> Kurt

Kan Office 2000 i øvrigt køre på XP SP2???

Jeg har SP1 i øjeblikket og overvejer at installere
SP2. Bare bange for problemer med mine programmer
og spil.

Kent.

Fra : Max

Dato : 21-01-06 00:03

Hej Kent

> Kan Office 2000 i øvrigt køre på XP SP2???

Ja, naturligvis.

Mvh Max

Fra : jda

Dato : 21-01-06 00:16

On Sat, 21 Jan 2006 00:02:58 +0100, Max came up with this fine idea in
dk.edb.system.ms-windows:

Office 97 kan for den sags skyld også.
--
Jakob

Fra : Max

Dato : 21-01-06 09:49

Hej

> Office 97 kan for den sags skyld også.

Office 7 kan vel også.

Mvh Max

Fra : Thorkil Olesen

Dato : 21-01-06 18:06

Kurt B. Andersen <kurtanospam@privat.dk> wrote:

> Brug office 97. Den kræver næsten ingen kræfter.

Enig. Sørg blot for at opgradere til Office 97 SP2. Den første udgave af
Office 97 var noget fejlfyldt.

--
Thorkil Olesen,
Hanstholm.

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 21-01-06 18:41

Thorkil Olesen <slet.dette.thorkil.og.dette@pip.dknet.dk> wrote:

> Enig. Sørg blot for at opgradere til Office 97 SP2. Den første udgave af
> Office 97 var noget fejlfyldt.

Der er osse en senere. Den hedder vist noget med SP2a eller SP2b.