MS Windows
briani 27239
Hvor stor hardisk kan XPpro med sp 2 klare~
Fra : jama

Dato : 19-01-06 09:25

Min knægt vil købe en 250 GB.hardisk i Aldi,men kan XP klare sådan en uden
videre,hans XPpro har servicepakke 2.Hans computer er en Compaq desktop
Pentium 4 med en 1.8 Mhz.processor.Han har for tiden en 120 GB.hardisk i
den,men den er for lille når musik og film skal ind og ligge på den, han vil
så bruge den til backup i en USB 2 ekstern boks
mvh.jama

Fra : Palle Hansen

Dato : 19-01-06 09:41

jama wrote:
> Min knægt vil købe en 250 GB.hardisk i Aldi,men kan XP klare sådan en uden
> videre,hans XPpro har servicepakke 2.

Ja. XP med SP2 kan håndtere MEGET store diske.

Det kræver blot, at BIOS også kan se disken. Hvis den ikke kan, plejer
det at kunne løses med opgradering

Fra : jama

Dato : 19-01-06 09:47

"Palle Hansen" <palle@na.invalid> skrev i en meddelelse

> Ja. XP med SP2 kan håndtere MEGET store diske.
>
> Det kræver blot, at BIOS også kan se disken. Hvis den ikke kan, plejer

> det at kunne løses med opgradering
Mange tak det var også det jeg regnede med.
mvh.Jama

Fra : Ukendt

Dato : 19-01-06 09:42

jama wrote:
> [...]
> den,men den er for lille når musik og film skal ind og ligge på den, han vil
> så bruge den til backup i en USB 2 ekstern boks

NTFS:

Volume size, Recommended minimum volume size is approximately 10 MB.

Recommended practical maximum for volumes is 2 terabytes. Much larger
sizes are possible.

Cannot be used on floppy disks.

File size, Maximum file size 16 terabytes minus 64 KB (244 minus 64 KB)

Files per volume, 4,294,967,295 (232 minus 1 files)

X2 4800+ 3GB RAM, 15K RPM RAID0... pimped out ride...

Fra : Peter T.

Dato : 19-01-06 10:06

jama ristede følgende runer:

> Min knægt vil købe en 250 GB.hardisk i Aldi

Den koster jo 899 kr. Så der kan spares knap 250 kr inkl. forsendelse ved
at kigge på:

<http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=138325>

--
Mvh. Peter T.

Fra : jama

Dato : 19-01-06 10:25

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> skrev i en meddelelse
> jama ristede følgende runer:

> Den koster jo 899 kr. Så der kan spares knap 250 kr inkl. forsendelse ved
> [...]
---------------------------------------
Aldis koster ikke 899kr.,men 799kr de har prisen i deres brosure

Fra : Peter T.

Dato : 19-01-06 11:16

jama ristede følgende runer:

> Aldis koster ikke 899kr.,men 799kr de har prisen i deres brosure

Sært. I min Aldi er de prismærket til 899 kr.

--
Mvh. Peter T.

Fra : mvama

Dato : 19-01-06 19:21

> jama ristede følgende runer:

> Sært. I min Aldi er de prismærket til 899 kr.
>
> --
> Mvh. Peter T.

Det gør den også i min,men i Deres tilbuds reklame står den til 799kr.
så det vil jeg holde Dem på. Mvh. Jama

Fra : Ukendt

Dato : 19-01-06 14:58

On 19 Jan 2006 09:05:36 GMT, "Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom>
wrote:

>jama ristede følgende runer:

>Den koster jo 899 kr. Så der kan spares knap 250 kr inkl. forsendelse ved
>at kigge på:
>
><http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=138325>

899,- - 755,- = 144,-
.... og som en anden skriver: hvis prisen er 799,- er forskellen 44,-

--
Venlig hilsen / Best regards
Thore Sorensen - DK2700 Brønshøj / DK2620 Albertslund

(Erstat evt. AT med @ i mailadressen hvis du mailer direkte)
Min hobbyside: www.RacePhoto.dk

Fra : Peter T.

Dato : 19-01-06 16:28

Thore ristede følgende runer:

> 899,- - 755,- = 144,-
> ... og som en anden skriver: hvis prisen er 799,- er forskellen 44,-

Først kan jeg ikke læse en reklame. Nu kan jeg heller ikke trække to tal
fra hinanden. Hvis det næste er at jeg bliver impotent, ridser jeg mig i
håndleddene. :/

--
Mvh. Peter T.

Fra : Ukendt

Dato : 20-01-06 11:31

On 19 Jan 2006 15:28:19 GMT, "Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom>
wrote:

>Thore ristede følgende runer:

>Først kan jeg ikke læse en reklame. Nu kan jeg heller ikke trække to tal
>fra hinanden. Hvis det næste er at jeg bliver impotent, ridser jeg mig i
>håndleddene. :/

Lad være med det...der skal jo være mindst en at moppe..:)