MS Windows
briani 27239
Installation af Win XP
Fra : Carsten Nielsen

Dato : 19-01-06 08:56

Hej!
Jeg skal have geninstalleret Win XP. Er der ikke noget om at jeg trykker på
F8 under opstart og så kommer ind
i en menu hvor jeg kan reboote ?
Jeg har virus på computeren. Hvordan sikrer jeg mig at der ikke ligger vira
i backup'en. Og et sidste spm: Er det muligt at gemme mine mails og mine
adresser måske på
en diskette så jeg ikke mister det i forbindelse med nyinstallationen ?
Håber på lidt hjælp.

Venlig hilsen Carsten

Fra : Henning

Dato : 19-01-06 15:31

On Thu, 19 Jan 2006 08:55:34 +0100, "Carsten Nielsen"
<veiborg@mail.dk> wrote:

>Hej!
>Jeg skal have geninstalleret Win XP. Er der ikke noget om at jeg trykker på
>F8 under opstart og så kommer ind
>i en menu hvor jeg kan reboote ?
Nej, du skal vælge at boot på dit cd-drev i biosen. Læg XP i drevet og
følg wizarden.

>Jeg har virus på computeren. Hvordan sikrer jeg mig at der ikke ligger vira
>i backup'en.
Installer en virusscanner og fjern vira inden du tager backup.

Ja, www.ajsystems.com

--
Henning
hsb(at)image.dk