MS Windows
briani 27239
ASPNET.
Fra : Jim

Dato : 18-01-06 15:38

ASPNET, hvad er det for en størrelse?

J.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 18-01-06 16:52

Jim skrev:

>ASPNET, hvad er det for en størrelse?

Det ved de alt om i news:dk.edb.programmering.dotnet.
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : Jim

Dato : 18-01-06 19:15

> Det ved de alt om i news:dk.edb.programmering.dotnet.

Tak.

Fra : Jim

Dato : 18-01-06 19:21

> Det ved de alt om i news:dk.edb.programmering.dotnet.

Så når man i sin oversigt over brugere i 'boksen' efter kommandoen 'control
userpasswords2' kan se 'ASPNET' som bruger, så ved man noget om det i
angivne gruppe?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 18-01-06 20:49

Jim skrev:

>Så når man i sin oversigt over brugere i 'boksen' efter kommandoen 'control
>userpasswords2' kan se 'ASPNET' som bruger, så ved man noget om det i
>angivne gruppe?

Det går jeg da ud fra, der kan ikke ske noget ved at prøve, hvis
der ikke er nogen, der kommer med med et bud her.
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : Fjollefrans

Dato : 18-01-06 21:00

> Det går jeg da ud fra, der kan ikke ske noget ved at prøve, hvis
> der ikke er nogen, der kommer med med et bud her.
> --

nu er .NET jo ikke kun forbeholdt windows maskiner, hvorfor
programmeringsgruppen principielt set godt kan indeholde Linux fans der
sidder og programmerer i Mono.

men; APSNET brugeren er der som en konsekvens af at du har en version af
MS.NET Framework installeret på en maskine der samtidigt har Internet
Information Services installeret.
Brugeren bliver helt specifik brugt når din IIS skal vise web sider skrevet
i et .NET sprog. Så kører det som den bruger.

Hvis du ikke bruger din IIS til noget kunne du overveje at afinstallere den.

-- FF

Fra : Jim

Dato : 18-01-06 21:22

"Fjollefrans" <eksisterernokikkevel@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> skrevet i et .NET sprog. Så kører det som den bruger.
>
> Hvis du ikke bruger din IIS til noget kunne du overveje at afinstallere

Jeg har ikke skyggen af begreb om, hvad IIS er for en størrelse, så den
afinstallerer jeg a.s.a.p.
Tak for din respons.

J.

Fra : Fjollefrans

Dato : 18-01-06 23:29

> Jeg har ikke skyggen af begreb om, hvad IIS er for en størrelse, så den
> afinstallerer jeg a.s.a.p.
> Tak for din respons.

Til din oplysning er IIS en web server, hvis f.eks. du lavede dig et web
site og lige fik den konfigureret korrekt ville du kunne ha' dit eget web
site liggende på din egen maskine. Men hvis du ikke har brug for det er der
ingen grund til at det er installeret.

- FF

Fra : Jim

Dato : 18-01-06 23:31

> [...]
> site liggende på din egen maskine. Men hvis du ikke har brug for det er
> der ingen grund til at det er installeret.

Ok.. Takker. :)

Fra : Ukendt

Dato : 19-01-06 14:42

On Wed, 18 Jan 2006 21:00:09 +0100, "Fjollefrans"
<eksisterernokikkevel@hotmail.com> wrote:

>men; APSNET brugeren er der som en konsekvens af at du har en version af

dk.erhverv?

--
Venlig hilsen / Best regards
Thore Sorensen - DK2700 Brønshøj / DK2620 Albertslund

(Erstat evt. AT med @ i mailadressen hvis du mailer direkte)
Min hobbyside: www.RacePhoto.dk