MS Windows
briani 27239
Fjerne Log-on på en konto op windows XP op~
Fra : Lars O

Dato : 18-01-06 12:13

Jeg har lig efået min PC tilbage efter reparation, hvorefter min leverandør
har reinstalleret Windows XP. Han har åbenbart lavet en konto, som jeg skal
klikke på for at maskinen starter helt op. Desuden kommer man tilbage til
dette skærmbillede, når maskinen har stået på pauseskærm.

Jeg ønsker at fjerne dette bøvl, således at maskinen starter op automatisk,
og man er fri for det konto-halløj. Jeg alene bruger maskinen, så den skal
bare starte op, og jeg er dermed ligeglad med eventuelle konti.

Er der nogen, der ligger inde med løsningen på mit problem?

Tak på forhånd

Lars

Fra : Holst

Dato : 18-01-06 12:21

Lars O wrote:

> Er der nogen, der ligger inde med løsningen på mit problem?

Et gæt. Prøv at gå ind i Kontrolpanel og vælg Brugerkonto. Måske er der
en indstilling der.

Fra : Lars O

Dato : 18-01-06 13:33

Tak for svaret,

men jeg tror ikke, at problemet kan løses på den måde. Jeg har prøvet at
klikke rundt derinde. Jeg kan se, at der er oprettet en
computeradministrator-konto...mon det er den, der skal fjernes?

Fra : Nyheder

Dato : 18-01-06 13:50

Hej Lars

Åben kør og skriv:

control userpasswords2

Du kommer nu ind i en menu hvor du kan vælge hvem/hvordan der logges på.

Håber det hjælper.

Hilsen

Sten

Fra : hcma

Dato : 18-01-06 13:43

> [...]
> konti.
>
> Er der nogen, der ligger inde med løsningen på mit problem?

http://www.hcma.dk/tips41to50.htm#no48
m v h
hcma

Fra : Allan Bojsen

Dato : 19-01-06 09:26

>"Lars O" <.@k.dk> skrev i en meddelelse

Gratisprogrammet Tweak UI kan hjælpe dig nemt:

http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/powertoys/xppowertoys.mspx

***
Allan Bojsen
www.nettips.dk - tips til internettet