MS Windows
briani 27239
En opdateret winxp instalations cd
Fra : Nyheder

Dato : 18-01-06 07:48

Hej Alle

Jeg læste engang en beskrivelse af hvordan men kunne lave en instalations cd
til winXP me alle opdateringer udfra en opdateret instalation på en maskine.

Er der nogen der har denne eller ved om den ligger på nettet?

Hilsen Sten

Fra : Co@ch [4130]

Dato : 18-01-06 07:58

"Nyheder" <virker.ikke@svar.til.gruppen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> maskine.
>
> Er der nogen der har denne eller ved om den ligger på nettet?

Måske tænker du på det at få lagt servicepack 2 ind sammen med din gamle
WinXP (uden servicepacks) på installationsCD?

så er det her http://fileforum.betanews.com/detail/1092632287/1

Du kan også lave det manuelt, men jeg kan ikke huske et link til
instruktion.
Måske andre her kan?

mvh
Bri@n

Fra : Ukendt

Dato : 18-01-06 08:12

Hey!

> Er der nogen der har denne eller ved om den ligger på nettet?
Her er den http://unattended.msfn.org/

Mvh
Aksel Spandet

Fra : Kell Petersen

Dato : 22-01-06 11:53

Nlite . kan lave det hele , tilføje nye drivere +SP21+Sp2 osc.. patches og
meget andet ..
søg Nlite , som er gratis..
Helt Genialt