MS Windows
briani 27239
Fjerne Messenger?
Fra : Thomsen

Dato : 17-01-06 09:01

Hej
Hvordan kan jeg fjerne Messenger fra min maskine?
Det virker ikke som om man kan bruge de almindelige metoder,
såsom "Tilføj eller fjern programmer".

mvh Ole

Fra : Ole C

Dato : 17-01-06 09:17

Thomsen skrev blandt andet:

> Hvordan kan jeg fjerne Messenger fra min maskine?

Skriv nedenstående i Kør..... - og tryk Enter:

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

--
vh
Ole C

Fra : ct

Dato : 17-01-06 09:36

Hvorfor ikke bare gå i tilføj/fjern programmer, angiv programadgang og
standarder, brugerdefineret, og fjern krydset i 'aktiver adgang til dette
program' ???

claus

Fra : Thomsen

Dato : 17-01-06 10:59

"ct" <claus@fjerndettekjerkegaard.dk> skrev i en meddelelse
> Hvorfor ikke bare gå i tilføj/fjern programmer, angiv programadgang og
> standarder, brugerdefineret, og fjern krydset i 'aktiver adgang til dette
> program' ???
>
> claus

Messenger var ikke på listen "Tilføj/fjern programmer" men startede
alligevel
når jeg f.eks åbnede Outlook Express.
Selv fluebenet i Outlook Express, som gør at "Messenger" går igang når
Outlook starter,
var væk. Messenger ville bare i gang.
Nu er det løst med Ole C's løsning.

mvh Ole

Fra : ct

Dato : 17-01-06 15:09

> Messenger var ikke på listen "Tilføj/fjern programmer"

Det var heller ikke det jeg skrev...læs lige igen..

Fra : Thomsen

Dato : 17-01-06 16:36

> Det var heller ikke det jeg skrev...læs lige igen..

Okay, så er jeg med.
Har aldrig været der før.

mvh Ole

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 17-01-06 12:28

ct skrev:

> Hvorfor ikke bare gå i tilføj/fjern programmer, angiv programadgang og
> standarder, brugerdefineret, og fjern krydset i 'aktiver adgang til
> dette program' ???

Hvis man "fjerner" den ved tilføj/fjern programmer, slettes der kun
genvejsikoner - ikke andet. Lidt lamt, men sådan er det nu engang.
--
Hilsen Torben Greve Otzen

Træt af Outlook Express' måde at citere på?
Hent OE-QuoteFix...

Fra : Ole C

Dato : 17-01-06 17:13

ct skrev blandt andet:

> Hvorfor ikke bare gå i tilføj/fjern programmer, angiv programadgang og
> standarder, brugerdefineret, og fjern krydset i 'aktiver adgang til
> dette program' ???

Fordi spørgsmålet var: "Hvordan kan jeg fjerne Messenger fra min maskine?"

--
vh
Ole C

Fra : Thomsen

Dato : 17-01-06 10:51

> [...]
>
> Skriv nedenstående i Kør..... - og tryk Enter:
>
> RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

Tusinde tak, det fungerede.

mvh Ole

Fra : Svend Aage Poulsen

Dato : 20-01-06 12:53

--

Er det Windows Messenger, så gå ind på Riversens hjemmeside,
der er en kommando til fjernelse. Den skal bare kopieres ind i

Venligst Svend Aage Poulsen www.riversen.dk