MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Fjern logon ved opstart?
Fra : Paminu

Dato : 17-01-06 00:45

Jeg skal pludselig klikke på et ikon ved opstart for at komme ind i winXP.
Tror muligvis det er begyndt efter jeg har installeret .NET. Hvordan fjerner
man dette tjek?

Fra : Ricko.

Dato : 17-01-06 05:58

"Paminu" <sdf@asd.com> skrev i en meddelelse
> Jeg skal pludselig klikke på et ikon ved opstart for at komme ind i winXP.
> Tror muligvis det er begyndt efter jeg har installeret .NET. Hvordan
> fjerner man dette tjek?
Gå på win opdate igen op opdatere din NET så er det i orden igen

Fra : Paminu

Dato : 17-01-06 11:00

"Ricko." <Ricko@livsnyter.com> skrev i en meddelelse

> "Paminu" <sdf@asd.com> skrev i en meddelelse
> Gå på win opdate igen op opdatere din NET så er det i orden igen

Der kommer ikke noget med NET på windows update, jeg har installeret 1.1 og
det er vist også den nyeste. Jeg har derimod fundet i kontrolpanelet under
bruger at jeg bare kan slette NET account unden at slette filerne...det
virker tilsyneladende lige så godt.

Fra : Ricko.

Dato : 17-01-06 13:37

> [...]
> under bruger at jeg bare kan slette NET account unden at slette
> filerne...det virker tilsyneladende lige så godt.
Tja, her hedder det hotfix KB886903 fra win opdt .

Fra : Edmund

Dato : 17-01-06 15:34

Ricko. wrote:

> [...]

Du skal vælge brugerdefineret når du kommer ind på update.
Under valgfri software er der en SP update til net 1,1

--
Mvh Edmund

Fra : Edmund

Dato : 22-01-06 18:30

Edmund wrote:

> Du skal vælge brugerdefineret når du kommer ind på update.
> Under valgfri software er der en SP update til net 1,1

Det var noget sludder, det er kun
Microsoft .NET Framework Version 1.1 under valgfri software
Når man har indstalleret den og så kører update igen så ligger
opdateringen
Microsoft .NET Framework 1.1 Service Pack 1
som opdatering med høj prioritet.

--
Mvh Edmund

Fra : hcma

Dato : 17-01-06 13:56

> [...]
> Jeg skal pludselig klikke på et ikon ved opstart for at komme ind i winXP.
> Tror muligvis det er begyndt efter jeg har installeret .NET. Hvordan

følg denne vejledning:
http://www.hcma.dk/tips41to50.htm#no48
m v h
hcma