MS Windows
briani 27239
system back up ?
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 16-01-06 18:48

nu har jeg lige sidet her i mit ansigts sved og geninstaleret xp pro +
alle de programmer som jeg SKAL bruge med de uondværlige links til
browseren og ellers så er maskinen ren.

Det jeg godt kunne tænke mig var muligheden for når jeg i fremtiden
skal gen instalere win xp at efter dette eller samme med dette lave
nogen back up dvd er som man bare kan smide efter også instalere den
programmer osv af sig selv

er det muligt ?

jeg er ved at skaffe norton Ghost version 9

også har jeg nero 7 - nero har en eller anden form for back up - men
programmet er ikke særligt informativt om hvordan de dvd er man evt
laver virker

så er de self. også xps egen back up - men den vil skrive til enten
floppys eller HD ....

Nå men med andre ord er der nogen af de ting jeg har der kan bruges
eller hvad kan jeg evt skaffe de kan imødekomme mine her beskrevne
behov - om nogen :) ?
--
MvH
Bo M Mogensen

Well well well John Lennon ca 1970

Fra : Henning

Dato : 16-01-06 20:31

On Mon, 16 Jan 2006 17:47:32 GMT, Bo M Mogensen <chokmah@spamcop.net>
wrote:

> [...]
>programmer osv af sig selv
>

>er det muligt ?
>
>jeg er ved at skaffe norton Ghost version 9

Kan brænde direkte til CD/DVD ved boot på Ghost-cd.

--
Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Ole Larsen

Dato : 16-01-06 21:32

Henning skrev:

> Kan brænde direkte til CD/DVD ved boot på Ghost-cd.
>

> --
> Henning
> hsb(at)image.dk

Mener du at man kan brænde en boot W XP-installering på cd eller dvd med
Ghost 9,0 ? Eller ?

--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
New Images And Design 2005-11-17

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 16-01-06 21:53

On Mon, 16 Jan 2006 20:31:11 +0100, Henning <nomail@all.invalid>
wrote:

>Kan brænde direkte til CD/DVD ved boot på Ghost-cd.

skide godt har lige fået den for 3 minutter siden så jeg vil
eksperimentere mig lidt frem med den ... men når man så har lavet sit
back up betyder det så at man kan ... ja jeg ved ikke hvordan jeg skal
forklare det ....instalere direkte fra eller ....ja altså :)
lave det sådan at man ikke skal til at geninstalere alle sine
programmer med pasw. osv ?

Fra : bossy

Dato : 19-01-06 10:02

syntes at norton ghost lyder som en god ide .. bruger den selv.. blev
træt af at skulle bruge en hel weekend når jeg skulle geninstallere.

NG kan brænde direkte ind på CD/DVD når den laver backuppen og kan
komprimere det hele imens
med en 5-6 GB på c: vil der f.eks ca tage 30 min at lave en backup af det
hele og hvis der så går ged i pc ... kan du geninstallere hele molevitten på
ca 10 min.

hvis du har brug for yderligere hjælp/info er du velkommen til at skrive til
mig.

m.v.h. Bossy