MS Windows
briani 27239
Opstartsbilled ønskes ændret
Fra : Leon

Dato : 15-01-06 18:12

Hej NG

Efter installation af et program har min pc ændret sig, så der kommer et
blåt opstartsbilled hvor jeg skal tage stilling til hvem der skal logge på.

Hvorfor nu det, og kan det ikke ændres ? Jeg ønsker blot at maskinen starter
og lander på skrivebordet uden dette logon.

På forhånd tak

Leon

Fra : Fynbo

Dato : 15-01-06 18:51

"Leon" <leon@cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvorfor nu det, og kan det ikke ændres ? Jeg ønsker blot at maskinen
> starter og lander på skrivebordet uden dette logon.

Start->Kontrolpanel->Brugerkonti->Skift måden hvordan bruger logger af op
på.... Eller noget i den stil..

Fynbo

Fra : Ukendt

Dato : 15-01-06 19:17

??>> Efter installation af et program har min pc ændret sig, så der kommer
??>> et blåt opstartsbilled hvor jeg skal tage stilling til hvem der skal
??>> logge på.
??>>
??>> Hvorfor nu det, og kan det ikke ændres ? Jeg ønsker blot at maskinen
??>> starter og lander på skrivebordet uden dette logon.

??>> ??>> På forhånd tak

??>> Højreklik på selve skrivebordet - så kommer dialogen.

Du kan vælge dit eget billedet til baggrund - jeg har slettet alle
standardbillederne.

Jeg sender et par forslag til dk.binaer - benævnt wallpaper, hvis du vil
være pernitten, så skal de laves om til bitmaps og lægges i Windowsmappen.

Mvh Alf

Fra : Fynbo

Dato : 15-01-06 19:26

" Blume, Alf" <alfblume(A)hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> være pernitten, så skal de laves om til bitmaps og lægges i Windowsmappen.

Læs nu hvad han skriver, Alfie..

Fynbo

Fra : Ukendt

Dato : 15-01-06 20:15

Hello, Fynbo!
You wrote on Sun, 15 Jan 2006 19:26:18 +0100:

> [...]
??>>>> Efter installation af et program har min pc ændret sig, så der
??>>>> kommer et blåt opstartsbilled hvor jeg skal tage stilling til hvem
??>>>>
> [...]
??>> Jeg sender et par forslag til dk.binaer - benævnt wallpaper, hvis du
??>> vil være pernitten, så skal de laves om til bitmaps og lægges i

Ha ha - det var li'godt pokkers, ja nogen gange er man da bare på
vildspor!!!!

With best regards, Blume, Alf. E-mail: alfblume(A)hotmail.com

Fra : Leon

Dato : 15-01-06 19:26

Tak Fynbo

Det fungerede, men nu kommer der så et logon billed hvor jeg skal klikke ok
!

Det er bedre, men fortsat irriterende, kan du hjælpe ?

Hilsen
Leon

Fra : StoneWare

Dato : 15-01-06 20:04

> [...]
>
> Hvorfor nu det, og kan det ikke ændres ? Jeg ønsker blot at maskinen
> starter og lander på skrivebordet uden dette logon.

Jeg gætter på du har installeret noget med NetFrame 1.1......... gør som
Fynbo han skriver : Start->Kontrolpanel->Brugerkonti-> MEN du skal SLETTE
den konto der hedder noget med NetFrame 1.1............!!

PS.........Det har ingen betydning for dine programmer at du sletter denne
konto !

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 15-01-06 21:04

StoneWare skrev:

> [...]
> gør som Fynbo han skriver : Start->Kontrolpanel->Brugerkonti->
> MEN du skal SLETTE den konto der hedder noget med NetFrame

Eller gå ind på Windows Update og hent den opdatering til .Net
Framework, som retter "fejlen".

--
Hilsen
Madsen

Fra : Leon

Dato : 15-01-06 21:57

Tak Thomas!

Det var løsningen, der skulle en opdatering til, (fejl hos Microsoft)

Hilsen
Leon

Fra : Leon

Dato : 15-01-06 21:56

Hej Stoneware
Thomas forneden skitserede en brugbar løsning.

Fra : StoneWare

Dato : 16-01-06 01:46

> Hej Stoneware
> Thomas forneden skitserede en brugbar løsning.
> Der skulle en opdatering til, (fejl hos Microsoft)

Ja den update kender jeg godt........men da jeg ikke viste ( jeg gættede
jo ) om det var NetFrame1.1 der drillede dig.......så vi tog en ting ad
gangen...............godt at du har fået fikset det !