MS Windows
briani 27239
Worddokumenter gemt i Windows ME
Fra : Dennis

Dato : 15-01-06 17:23

Hej i gruppen.

Jeg håber at nogle kan hjælpe.....

Har en masse dokumenter liggende i excel og word, skrevet ind for en 4-5
år
siden, bl.a nogle i windows ME.
Vil da have nogen betydning, hvis man overfører disse dokumenter til en
sprit-ny maksine med Windows XP , samt 2003 udgaven af Officepakken ? Man
skal vel ikke konvertere dem eller noget helst, skal man det ?

På forhånd tak

Hilsen Dennis

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 15-01-06 17:35

Dennis skrev:

>Vil da have nogen betydning, hvis man overfører disse dokumenter til en
>sprit-ny maksine med Windows XP , samt 2003 udgaven af Officepakken ? Man
>skal vel ikke konvertere dem eller noget helst, skal man det ?

Nej, er det simple svar.
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : Bertel Brander

Dato : 15-01-06 17:35

Dennis wrote:
> [...]
> sprit-ny maksine med Windows XP , samt 2003 udgaven af Officepakken ? Man
> skal vel ikke konvertere dem eller noget helst, skal man det ?

Office pakken på XP bør uden problemer læse dokumenterne, også selv
om de er 10 år gammel og lavet med Words på Win 3.1

/b

Fra : Finn

Dato : 15-01-06 18:11

"Dennis" <dennis@vapnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> år
> siden, bl.a nogle i windows ME.
> Vil da have nogen betydning, hvis man overfører disse dokumenter til

Hvis det er almindelige dokumenter/xls uden særlige ting giver det sjældent
problem. Hvis du har anvender kæder, særlige typografier eller andre sjove
ting, kan det være nødvendigt at dem word som RTF og i Excel fjerne = i
formlen, så opfattes det kun som tekst.
Men normalt er der ingen problemer.

mvh Finn

Fra : Dennis

Dato : 15-01-06 18:28

"Finn" <No@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> andre sjove ting, kan det være nødvendigt at dem word som RTF og i Excel
> fjerne = i formlen, så opfattes det kun som tekst.

Jeg takker mange gange for de mange svar. Nu tror jeg roligt at jeg begive
mig videre i mit nye computerprojekt.

Tak tak

Dennis i Helsingør>