MS Windows
briani 27239
Printer udskrivning i Concorde - C4 i XP.
Fra : Karsten Groenning

Dato : 15-01-06 15:14

Jeg kan godt få C4 til at køre i XP, men printer funktionen virker ikke.
Måske er der nogen der har et forslag til en løsning, så jeg ikke
behøver at have Win98 ell. ME på et dreve. Jeg har forsøgt
kompatibilitet funktionen uden held.

VH Karsten

Fra : Max

Dato : 15-01-06 15:30

He Karsten

> ikke. Måske er der nogen der har et forslag til en løsning, så jeg

Har du en printer på en LPT port ?

Mvh Max

Fra : Karsten Groenning

Dato : 15-01-06 15:37

Max skrev:
> He Karsten

> Har du en printer på en LPT port ?
>
> Mvh Max

Ja, printeren sidder på LTP.

Fra : Max

Dato : 15-01-06 15:52

Hej Karsten

> Ja, printeren sidder på LTP.

Ok, så kan jeg ikke nogle forslag, har du talt
med din leverandør ?

Mvh Max

Fra : Karsten Groenning

Dato : 15-01-06 15:55

Max skrev:
> Hej Karsten

> Ok, så kan jeg ikke nogle forslag, har du talt
> med din leverandør ?
>
> Mvh Max

Men det skal der til siges, at jeg osgå har en usb printer.
LTP printeren har jeg netop på grund af C4.

Fra : Max

Dato : 15-01-06 16:07

Hej Karsten

> Men det skal der til siges, at jeg osgå har en usb printer.
> LTP printeren har jeg netop på grund af C4.

Men du kan godt skrive ud på LPT printeren fra andre
windows programmer ikke ?

Mvh Max

Fra : Karsten Groenning

Dato : 15-01-06 16:13

Max skrev:
> Hej Karsten
>
> Men du kan godt skrive ud på LPT printeren fra andre
> windows programmer ikke ?
>
> Mvh Max

Jo, med Win98 og ME ingen problemer.

Fra : Max

Dato : 15-01-06 16:27

Hej Karsten

> Jo, med Win98 og ME ingen problemer.

Jeg mente nu om du godt kan skrive ud til LPT printeren
fra Windows XP.

Mvh Max

Fra : Karsten Groenning

Dato : 15-01-06 16:49

Max skrev:
> Hej Karsten

> Jeg mente nu om du godt kan skrive ud til LPT printeren
> fra Windows XP.
>
> Mvh Max

Ja, det kan jeg godt. Bare ikke i C4.

Fra : Max

Dato : 15-01-06 16:59

Hej Karsten

> Ja, det kan jeg godt. Bare ikke i C4.

Og du har sat C4 til at udskrive til det portnummer som
printeren bruger ?

Mvh Max

Fra : Karsten Groenning

Dato : 15-01-06 17:01

Max skrev:
> Hej Karsten

> Og du har sat C4 til at udskrive til det portnummer som
> printeren bruger ?
>
> Mvh Max

Hvis du med portnummer mener LTP1 LTP2, så ja.

Fra : Max

Dato : 15-01-06 17:32

Hej Karsten

> Hvis du med portnummer mener LTP1 LTP2, så ja

Ok, så er vi lidt tilbage hvor vi startede, jeg har ikke
flere bud på hvor du skal søge efter en løsning, men
det kan jo være din leverandør har en nem løsning.

Mvh Max

Fra : Klaus Jørgensen

Dato : 16-01-06 20:08

Karsten Groenning wrote :
> [...]
> have Win98 ell. ME på et dreve. Jeg har forsøgt kompatibilitet funktionen

Hvilke muligheder har du i C4's indstillinger udover
LPT-et-eller-andet?

/klaus

Fra : Ukendt

Dato : 17-01-06 01:30

"Karsten Groenning" <kkg@surfpost.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Måske er der nogen der har et forslag til en løsning, så jeg ikke behøver
> at have Win98 ell. ME på et dreve. Jeg har forsøgt kompatibilitet

Der skulle ikke være problemer med udskrivning - og du er sikker på at
printeren
sidder på LPT1 og samme indstilling i C4. Prøv evt. at vælge en anden
printer i C4.
Hvis printeren kun er til Windows - kan det være problemet.

Jens