MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Hvorfor kan den eksterne disk ikke ses ?
Fra : Jakob

Dato : 15-01-06 00:53

Jeg har købt et eksternt usb 2 harddisk kabinet og smidt en disk deri.
Når jeg tilslutter den til min pc med winxp (usb 1) sker der det at jeg
får at vide at en hispeed usb ting er tilsluttet til en lowspeed port.
Det er jo som det plejer men så sker der intet mere.
Jeg kan ikke se nogen disk i "denne computer". JEg har prøvet at jumpe
disken som slave og single disk/master uden at det har gjort en forskel.
Hva dælen skal jeg gøre ?

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Nørd

Dato : 15-01-06 01:23

"Jakob" <nomail@invalid.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg kan ikke se nogen disk i "denne computer". JEg har prøvet at jumpe
> disken som slave og single disk/master uden at det har gjort en forskel.

Install Windows XP Service Pack 2

Fra : Jakob

Dato : 15-01-06 01:31

In article <43c996b0$0$2451$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>, Nørd@c.

> Install Windows XP Service Pack 2

Sjovt kan det virkelig være det. Det sjove er at jeg kan jo godt se usb
pens etc.

Vil sgu helst ikke have gang i servicepack 2 på min bærbare der er sløv
nok i forvejen, men det er måske en skrøne.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Ole Larsen

Dato : 15-01-06 07:21

Jakob skrev:
> [...]
>
> Vil sgu helst ikke have gang i servicepack 2 på min bærbare der er sløv
> nok i forvejen, men det er måske en skrøne.

Prøvet at genstarte?

Ventede også længe m. SP2 efter et rædselsfuldt forsøg, der endte med en
reformat af HD. Men nu kører det fint

--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
New Images And Design 2005-11-17

Fra : Jakob

Dato : 15-01-06 13:39

In article <43c9e9e1$0$15781$14726298@news.sunsite.dk>,
olenospam@nospam.dk says...

> Ventede også længe m. SP2 efter et rædselsfuldt forsøg, der endte med en
> reformat af HD. Men nu kører det fint

Ok det kan være jeg skal prøve igen, men det var præcis hvad jeg
oplevede første gang :0)

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : MRN

Dato : 15-01-06 13:32

> [...]
> Jeg kan ikke se nogen disk i "denne computer". JEg har prøvet at jumpe
> disken som slave og single disk/master uden at det har gjort en forskel.

1:
Prøv at højreklikke på Denne Computer, og vælg Administrer. Og derefter
Diskhåndtering, og se om disken dukker op der. Hvis den gør, så kan du evt.
prøve at formateren den derfra, og se om det hjælper noget.

2:
Prøv dk.edb.hardware.drev

Mvh
MRN

Fra : Jakob

Dato : 15-01-06 13:39

> Prøv at højreklikke på Denne Computer, og vælg Administrer. Og derefter
> Diskhåndtering, og se om disken dukker op der. Hvis den gør, så kan du evt.
> prøve at formateren den derfra, og se om det hjælper noget.

Ok det vil jeg prøve

Tak for inputtet

--
Venlig hilsen