MS Windows
briani 27239
Mediecenter
Fra : Calle.

Dato : 14-01-06 19:23

Hej

Mit mediecenter 2005 melde hele tiden "decoder fejl, eller decoder ikke
installeret" bruger hauppauge pvr USB2 tvkort. Er der nogen her i gruppen
der kan løse det problem for mig

--
**** Calle ****

Fra : Erik Dan

Dato : 14-01-06 23:50

"Calle." <fake@fake.fake> wrote in message
> [...]
>
> Mit mediecenter 2005 melde hele tiden "decoder fejl, eller decoder ikke
> installeret" bruger hauppauge pvr USB2 tvkort. Er der nogen her i gruppen
Prøv at spørge i dk.teknik.htpc

/ Dan

Fra : Kim

Dato : 15-01-06 10:03

Fra : Calle.

Dato : 15-01-06 12:24

Kim wrote:
> "Calle." <fake@fake.fake> skrev i en meddelelse

Nej, kan det løse mit problem. Har du et link?
--
**** Calle ****

Fra : Kim

Dato : 15-01-06 13:08

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 15-01-06 13:30

Den 15-01-06 13.08 skrev Kim følgende:

[ingenting]

Hej Kim

Når du svarer på andres indlæg vil det være en meget god ide, at du
skriver dit svar på helt tomme linjer. Dine svar er placeret ud for
citattegn, så det ser ud som om, det er vedkommende før, der har skrevet
dem.

Hos mig er dine svar endda slet ikke synlige, fordi jeg kun ser den
første linje i citater, mens resten skjules.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Gem internettet på din computer med Net Snippets.