MS Windows
briani 27239
Mediacenter
Fra : Calle.

Dato : 13-01-06 17:15

Hvordan får man den danske sprogpakke installeret, jeg har installeret CD1
og CD2 derefter spørger den om servicepack2 CD? fandt så ud af at den ville
have CD1 igen. Den bliver også installeret fuldt ud, men på engelsk, og
stopper jeg den Sprog CDen i brokker den sig, og siger at den kun kan
installeres på den engelske version???? Det er da det den er. Hvadgør jeg
galt. I hvilken rækkefølge skal jeg installere de 4 CD'er der er med?

Fra : Gimmer

Dato : 13-01-06 21:32

Den vil gerne installere på den engelske version HVIS du har kørt en fuld
opdatering vha windows update....
vh Lars

Fra : *** Calle ***

Dato : 13-01-06 20:41

Gimmer wrote:
> Den vil gerne installere på den engelske version HVIS du har kørt en
> fuld opdatering vha windows update....
> vh Lars
> "Calle." <fake@fake.fake> wrote in message

vil de sige at den rigtige rækkefølge er:
CD 1
CD 2
CD 1 når den spørger op SP2 cd'en
opdatere fra net
sprog CD

--
*** Calle ***

Fra : *** Calle ***

Dato : 13-01-06 20:39

Gimmer wrote:
> Den vil gerne installere på den engelske version HVIS du har kørt en
> fuld opdatering vha windows update....
desvæære ikke her hos mig ;-(
--
*** Calle ***

Fra : René Jeppesen

Dato : 14-01-06 09:13

Prøv at installere Rollup 2, samt net-framework.

Jeg mener der er en af de 2, der er krævet for at kunne gøre det..

Mvh René

Fra : Calle.

Dato : 14-01-06 19:25

"René Jeppesen" <admin@vipz.dk> skrev i en meddelelse
> Prøv at installere Rollup 2, samt net-framework.
>
> Jeg mener der er en af de 2, der er krævet for at kunne gøre det..
>
> Mvh René

har fået det til at køre, men nu driller TVkortet. Det kan fint finde
kanalerne, men melder fejl når det skal vise noget. Se andet indlæg
(mediecenter)

Fra : Kim

Dato : 15-01-06 13:34

"Calle." <fake@fake.fake> skrev i en meddelelse

> har fået det til at køre, men nu driller TVkortet. Det kan fint finde
> kanalerne, men melder fejl når det skal vise noget. Se andet indlæg
> (mediecenter)
Du skal installere en Mpeg2 decoder før den vil vise noget.

Mvh, Kim