MS Windows
briani 27239
Freeware program ala Style XP?
Fra : MRN

Dato : 13-01-06 14:33

Hejsa gruppe!

Findes der et program der kan håndtere de samme temaer til Windows XP, som
Style XP kan? Jeg synes nemlig 20$ er lige i overkanten...

Mvh
MRN

Fra : Ole C

Dato : 13-01-06 19:44

MRN skrev blandt andet:

> Findes der et program der kan håndtere de samme temaer til Windows
> XP, som Style XP kan? Jeg synes nemlig 20$ er lige i overkanten...

Du kan nøjes med at patche uxtheme.dll med Uxtheme Multi-patcher.
Kan hentes her:
http://www.neowin.net/forum/index.php?showtopic=140707

--
vh
Ole C

Fra : MRN

Dato : 13-01-06 20:29

> Du kan nøjes med at patche uxtheme.dll med Uxtheme Multi-patcher.
> Kan hentes her:
> http://www.neowin.net/forum/index.php?showtopic=140707

Tusind tak for det!
Skide smart

Mvh
MRN

Fra : Ole C

Dato : 13-01-06 23:56

MRN skrev blandt andet:

> Tusind tak for det!
> Skide smart

Nemlig!

--
vh
Ole C

Fra : MRN

Dato : 15-01-06 13:22

> Nemlig!

Ok, nu når vi er igang, kender du så også nogle sider med nogle styles? Alle
dem jeg kan finde på google er enten betalingssider, eller også er stylene
inficeret med alle mulige irriterende reklamer og "vidunder-toolbarer" til
IE...

Mvh
MRN

Fra : Ole C

Dato : 15-01-06 14:47

MRN skrev blandt andet:

> [...]
> styles? Alle dem jeg kan finde på google er enten betalingssider,
> eller også er stylene inficeret med alle mulige irriterende reklamer

Tidligere var ThemeXP et godt sted at besøge, men jeg kan godt se at det
meste nu er svinet til med diverse "service-programmer".
Men her måske: http://www.themejunkie.com/browse.php?type=vs
- eller her: http://browse.deviantart.com/skins/windows/winstyles/
Ellers må du i gang med Google....
--
vh
Ole C

Fra : MRN

Dato : 15-01-06 15:27

> Tidligere var ThemeXP et godt sted at besøge, men jeg kan godt se at det
> meste nu er svinet til med diverse "service-programmer".
> [...]

Ok, tak for det

Mvh
MRN