MS Windows
briani 27239
Windows XP Net use Norton antivirus 2006 b~
Fra : Brian Friis Knudsen

Dato : 13-01-06 12:08

Hej alle NG'er

Jeg sidder med det problem at en af mine kunder har 5 klienter som der
bruges til Damgaard C5, v1.6. Da printeren i det gamle system ikke kan køre
over netværk har den forrige leverandør været nød til at fuske ved lave et
batch script der gør brug af net use.
Den laver opretter også netværksdrev automatisk op til en windows 2000
server.

Da firmaets virusscanner er ved udløbe har de hjemkøbt norton antivirus
2006, da de havde en del forskellige virusscannere før.

Men nu er problemet så at virusscanneren får maskinerne til at fejle og der
kommer fejlmedelelser på svchost.exe.
Jeg har forsøgt at få norton til at ignorere svchost.exe men det virker
ikke.
Kan jeg lave et andet script der kan overtage batchscriptet opgave og som
norton antivirus ikke blander sig i?? eller er der en anden løsning som
løses, men norton antivirus skal der bruges..
???

alt hjælp er velkommen asap...

brian