MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Windows XP, Norton Antivirus fejlmeddelels~
Fra : Brian Friis Knudsen

Dato : 13-01-06 11:58

Hej alle Ng'er

Jeg sidder med det her problem at jeg har fem maskiner på netværket der gør
brug at net use til at oprette netværksdrev og koble printeren der sidder på
w2k serveren til lpt1 på lokal maskinen. Grunden er at vi har en gammel
Concorde C5 version 1.6 og det funker bare.
Eller rettere gjorde for når jeg installere Norton Antivirus 2006 går
svchost.exe fuldstændig amok og fejler, klienterne kan ikke lukke ned og
fejler der hvor der står lukker netværks forbindelser ned.

Mit spørgmål er nu, kan jeg lave noget script på a server der gør det samme
uden at gøre bruge af net use eller skal jeg vælge og bede norton om at
holde sig fra a filer, hvilket jo gør det umuligt for den at virke.. Kan jeg
lave noget trustet kommunikation der gør at norton ikke går amok når svchost
bliver bedt om at kalde op til serveren??

alle bud modtages da jeg er rimeligt lost i denne sag ASAP..

/Brian Knudsen