MS Windows
briani 27239
Fejlmelden under opstart
Fra : Ukendt

Dato : 13-01-06 08:44

Hejsa

Når jeg skal tænde for computer, boot den fint op, og forsætte med at starte win xp pro, næsten, for der komme denne fejlmeldening.

"Systemet kunne ikke logge dig på. Kontroller, at brugernavn og domæne er korrekt, skriv derefter din adgangskode igen. Der skelnes mellem store og små bogstaver i adgangskoder."

For at komme vider skal jeg klikke på (ok), derefter komme hvor jeg skal klikke på bruge.
Det har jeg ikke skulle før.

Hvad er deri vejen ?

System Win XP Pro med alt opdateret.
Jeg har heller ikke installet nogle programmer.
Antivirus er opdateret.

Niels-Henrik

Fra : BJ Denmark

Dato : 13-01-06 11:16

Sejerkilde 7500 wrote:
> [...]
> mellem store og små bogstaver i adgangskoder."
>
> For at komme vider skal jeg klikke på (ok), derefter komme hvor jeg

Det lyder som om din PC er sat op til at starte med automatisk logon, men
den pågældende konto er ændret, password udløbet sådan noget eller
lignende...

--
BJ Denmark

Jeg har endnu tilgode at se den dag, hvor argumentet "Du er en idiot"
får nogen til at indse, at de ikke har ret.

Fra : Ukendt

Dato : 13-01-06 14:21

"BJ Denmark" <news@klog.dk> skrev i en meddelelse news:43c77dd9$0$38725$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> Det lyder som om din PC er sat op til at starte med automatisk logon, men
> den pågældende konto er ændret, password udløbet sådan noget eller
> lignende...

Ja, den har altid starte med automatisk logon, men jeg har ikke ændret den konto og password er ikke udløbet.
Men man skal vel bare sige, sådan er det bare når man bruge Windows

Niels-Henrik