MS Windows
briani 27239
Genskabe filer på memory-stick
Fra : Søren Midtiby

Dato : 11-01-06 17:42

Hej Gruppe.

Jeg er kommet til at slette nogle mapper med jpg-filer på min memory-stick.

Jeg har downloadet og installeret "PC Inspector smart recovery", men det
virker som at skyde gråspurve med kanoner.

I gamle dos-dage havde man Norton Undelete og Quick Unerase, de var meget
nemme at bruge.

Findes noget tilsvarende i dag som freeware?

mvh

Søren Midtiby

Fra : Andersen \(3650\)

Dato : 11-01-06 19:26

"Søren Midtiby" <soren@_slettes_midtiby.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> nemme at bruge.
>
> Findes noget tilsvarende i dag som freeware?

Google er din ven.
Prøv denne:
http://www.google.dk/search?hl=da&q=recover+files+freeware&btnG=S%C3%B8g&meta=
den gav 2330000 hits, så mon ikke der er noget iblandt.
Og så tog det ikke engang 10 sec. af fremtrylle

Fra : MKJ

Dato : 12-01-06 00:29

> [...]
> nemme at bruge.
>
> Findes noget tilsvarende i dag som freeware?

Servant salamander har et undelete plugin, det har jeg brugt et par gange.
Det er også en genial norton klon
http://www.altap.cz/download.html#sal25

--
MKJ