MS Windows
briani 27239
Fjernskrivebord > Lokal Printer
Fra : Sten Larsen

Dato : 10-01-06 22:34

Hvis jeg logger på en PC via fjernskrivebord, kan jeg ikke printe ud, eller
finde min lokale printer. Printer jeg ud, skrives en side ud på fjern-PC'en.
De står ikke rigtigt noget om det i Windows Hjælp. Alt er delt som det skal.
Nogen ideer?
/StenL

Fra : Max

Dato : 10-01-06 23:12

Hej Steen

> eller finde min lokale printer. Printer jeg ud, skrives en side ud på
> fjern-PC'en. De står ikke rigtigt noget om det i Windows Hjælp. Alt

Du skal jo skrive ud til din egen maskine, vælg tilføj printer på den
maskine du styrre og vælg en lokal printer, i menuen skriv ud til
finder du den maskine du sidder ved. Driveren til din printer skal
også lige installeres på den maskine du styrre.

Mvh Max

Fra : Sten Larsen

Dato : 10-01-06 23:14

> [...]
> finder du den maskine du sidder ved. Driveren til din printer skal
> også lige installeres på den maskine du styrre.

Tak.
Jeg troede ikke driveren skulle installeres. De må jeg lige gøre.
/StenL

Fra : jda

Dato : 11-01-06 01:53

On Tue, 10 Jan 2006 22:33:56 +0100, Sten Larsen came up with this fine
idea in dk.edb.system.ms-windows:

> [...]
> De står ikke rigtigt noget om det i Windows Hjælp. Alt er delt som det skal.

Husk også, at når du starter forbindelsen til fjernskrivebordet så skal der
under indstillinger -> lokale ressourcer være sat hak i printere
--
Jakob