MS Windows
briani 27239
Kan ikke se online filmklip
Fra : Andersen \(3650\)

Dato : 10-01-06 22:21

Efter geninst. af XP har jeg problemer med at se div.
filmklip. Jeg har forsøgt at se klip på bla.:
lemonzoo.com, grineflip.dk og senest var da jeg
ville se sidste afsnit af Krøniken på dr.dk.
Jeg har sefølgelig opdateret mediaplayer og hentet
en all-in-1 codec pakke, dog uden resultat.
Problemet er der både i IE og Firefox.
Da jeg ikke umiddelbart kan præcisere fejlen
prøver jeg her i OS NG'en, men er der et bedre
alternativ, hører jeg gerne om dette

Fra : csm

Dato : 11-01-06 14:51

jeg ved ikke hvad all-in-1 codec er for noget
men prøv at hente ffdshow.

Fra : Andersen \(3650\)

Dato : 11-01-06 15:47

"csm" <skhdkhf@ldsjfj.dk> skrev i en meddelelse
> jeg ved ikke hvad all-in-1 codec er for noget
> men prøv at hente ffdshow.

ffdshow er til visning af filmklip som ligger
lokalt på din pc/server. Problemet jeg har,
er når filmen ligger på nettet og som sådan
bliver streamet derfra.

Fra : KsNa

Dato : 11-01-06 16:14

"Andersen (3650)" <virkerikke@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Problemet er der både i IE og Firefox.
> Da jeg ikke umiddelbart kan præcisere fejlen
> prøver jeg her i OS NG'en, men er der et bedre

Du skulle vel ikke have et ATI Radeon X600 skærmkort, for sådan et har jeg
problemer med, at nogle filmklip bliver meget stærke farver.

Mvh
Kim

Fra : Andersen \(3650\)

Dato : 11-01-06 19:22

"KsNa" <KsNa@invalid.invalid> skrev i en meddelelse
> Du skulle vel ikke have et ATI Radeon X600 skærmkort, for sådan et har jeg
> problemer med, at nogle filmklip bliver meget stærke farver.

Nix, Gforce TI 4600.
Men jeg kan slet ikke se filmklip som ligger på nettet.
Min browser siger "klar" straks siden er loaded.
Tidligere (før reinst. af OS) kunne man se en process-bar
som viste hvormeget af filmen der var downloaded, for
tilsidst at skrive "klar" (som den altså skriver straks nu).

Dit problem er nok snarer et driver/indstillings problem.