MS Windows
briani 27239
mdf og mds filer
Fra : Pico

Dato : 10-01-06 21:11

Jeg ved ikke rigtig hvilke gruppe jeg skal spørge i så jeg prøver
videoredigering og ms.windows.

Jeg har hentet en film der er i 2 filer der hedder 231.mdf og 231.mds.
Jeg har ikke noget program der vil kendes ved dem. Jeg har prøvet at
omdøbe til bin og cue uden at kunne åbne dem.
Er der nogen der ved hvad det er for filer og hvordan de behandles ?

Pico

Fra : Ukendt

Dato : 10-01-06 21:29

Pico wrote:
> [...]
> omdøbe til bin og cue uden at kunne åbne dem.
> Er der nogen der ved hvad det er for filer og hvordan de behandles ?

http://filext.com/

-E.G.

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 10-01-06 21:33

Pico skrev:

> [...]
> omdøbe til bin og cue uden at kunne åbne dem.
> Er der nogen der ved hvad det er for filer og hvordan de behandles ?

Alcohol 120% er programmet du behøver
til at brænde med.

Du kan også udpakke med Isobuster og så
brænde med di normale brænderprogram.

--
Lars Fragstrup

Fra : Pico

Dato : 10-01-06 22:35

Lars Fragstrup wrote:

> Alcohol 120% er programmet du behøver
> til at brænde med.
>
> Du kan også udpakke med Isobuster og så
> brænde med di normale brænderprogram.

Jeg fik læst mig frem til at Iso buster kunne klare det når jeg først
startede programmet og så valgte filerne.
Tak for hjælpen tilalle.
Pico

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 10-01-06 21:59

Pico skrev:

>Jeg ved ikke rigtig hvilke gruppe jeg skal spørge i så jeg prøver
>videoredigering og ms.windows.

Du har gelemt at x-poste og sætte fut til den mest rekevante
gruppe, det burde en gammel rotte da vide.

news:dk.edb.hardware.drev.cd-rom elller
havde været den rette gruppe.

>Jeg har hentet en film der er i 2 filer der hedder 231.mdf og 231.mds.
>Jeg har ikke noget program der vil kendes ved dem. Jeg har prøvet at
>omdøbe til bin og cue uden at kunne åbne dem.

Alcohol 120% hedder brænderprogrammet til dem.
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : Pico

Dato : 10-01-06 22:38

Knud Gert Ellentoft wrote:

> Du har gelemt at x-poste og sætte fut til den mest rekevante
> gruppe, det burde en gammel rotte da vide.

Jeg ved det godt, men har aldrig fået det til at virke, ved lejlighed
bør jeg nok tage mig sammen og finde ud af det Det er bare det jeg
skriver sjældent til mere end en gruppe.

> news:dk.edb.hardware.drev.cd-rom elller
> havde været den rette gruppe.

Du har muligvis ret, min tanke var at det var filer og de 2 grupper er
hardware så !!!
Pico

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 10-01-06 23:56

Pico skrev:

>Du har muligvis ret, min tanke var at det var filer og de 2 grupper er
>hardware så !!!

Så kunne du læse gruppernes fundatser, dem ved du vel, hvor du
finde.

Der er nævnt, at alle brænderrelaterede spørgsmål, hvad enten det
er soft- eller hardware er velkomne.

I et eller andet hieraki skal det jo være og en gruppe
udelukkende til det ene eller andet ville formentlig ikke ha' nok
trafik.
så ryger du på min ignoreringsliste.