MS Windows
briani 27239
backup/clone program søges til xp
Fra : søren

Dato : 10-01-06 19:09

Hej ng

Jeg leder efter et program(gratis) der kan tage en bootable kopi af windows
og div progs(hele c). prøvede for noget tid siden et genialt program, der
var meget let at bruge der var vist kun en mulighed og det var copy disk.
Det var gratis og virkede perfekt men nu kan jeg selvfølgelig ikke huske
navnet. Håber der er en der lige ved hvilket program jeg mener på trods af
de sparsomme oplysninger, eller bare et andet program der er nemt og gratis.

mvh Søren

Fra : lillekurt

Dato : 10-01-06 23:13

Sidste nr af Bladet Komputer -65kr- kommer med en dvd fyldt med gratis
software.
Der er bl.a. Acronis True Image 8, som kan det du efterlyser. Jeg har brugt
det problemfrit i et år.

Fra : Jakob

Dato : 11-01-06 01:31

In article <43c4316f$1@news.dansketelecom.com>, nobody@nospam.fup
says...
> [...]
> software.
> Der er bl.a. Acronis True Image 8, som kan det du efterlyser. Jeg har brugt

Det er da ikke et gratisprogram. Men er det velegnet til at lave
incremental backup med også ?

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : lillekurt

Dato : 11-01-06 11:00

"Jakob" <nomail@invalid.invalid> skrev i en meddelelse
> In article <43c4316f$1@news.dansketelecom.com>, nobody@nospam.fup
> says...
>
> Det er da ikke et gratisprogram. Men er det velegnet til at lave
> incremental backup med også ?

Det er 100% gratis fordi det er en udgået version. Der står også at man kan
opgradere til den nye version9 til rabatpris $30.
Jeg har både v.8 og v9. Forskellen mellem de 2 er uden betydning for små
private hjem.
V8 kan lave incremental, men jeg har ikke prøvet det.

Fra : lillekurt

Dato : 11-01-06 15:01

> [...]
> private hjem.
> V8 kan lave incremental, men jeg har ikke prøvet det.
UPS
Jeg var lidt for hurtig. Komputer har på deres samling 'gratis programmer'
lagt en version 8, som kræver en serial, eller at man køber en upgrade for
ca 200kr.
Det er bondefangeri.
Jeg kan muligvis skaffe en serial. Mail mig til
lillekurt a grin dk (tilføj et punktum samt en snabel til a)

Fra : søren

Dato : 14-01-06 16:43

> [...]
> Det er bondefangeri.
> Jeg kan muligvis skaffe en serial. Mail mig til
> lillekurt a grin dk (tilføj et punktum samt en snabel til a)

Takker for svarene.

Har selv den dvd hvor true image er på men tilbuddet løber kun til den
31/12. prøver lige at hente deres trial version og ser om det er noget.

mvh Søren