MS Windows
briani 27239
Motorola Razr V3 og Windows XP
Fra : Adam Sjøgren

Dato : 10-01-06 00:35

Hej.

Jeg er blevet sat til at hjælpe med at forbinde en Motorola Razr V3
mobiltelefon til en Windows XP-maskine¹.

Jeg koblede telefonen til via USB, klikkede mig igennem diverse
driveres installering og installerede derefter det til formålet
indkøbte program ("Mobile Phonetools", hedder det vist).

Desværre kan programmet og telefonen ikke finde hinanden. Jeg har
prøvet at afinstallere programmet og installere det igen, uden det gav
nogen forbedring.

Jeg har sikkert gjort noget forkert mht. rækkefølge eller lignende, så
jeg vil gerne starte helt forfra.

Mit spørgsmål er derfor: Hvordan fortæller jeg Windows XP at den skal
glemme alt om at den nogensinde har haft telefonen sat til, så jeg kan
installere/registrere hele baduljen forfra?

Mvh.

Adam (Windows-begynder)

¹: Formålet er at kunne læse/skrive SMS på computerens store tastatur
i stedet for på mobiltelefonen.

--
"My internal clock is on Tokyo time." Adam Sjøgren
asjo@koldfront.dk

Fra : lillekurt

Dato : 10-01-06 23:27

"Adam "Sjøgren"" <asjo@koldfront.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Desværre kan programmet og telefonen ikke finde hinanden. Jeg har
> prøvet at afinstallere programmet og installere det igen, uden det gav

Jeg har været igennem de samme kvaler, men det var med en SonyEricsson T610.
En venlig sjæl satte mig på sporet af noget software der virker fint med
SonyEricsson:
http://members.aon.at/fwechsel/

Få fat i Google og se om ikke der er en flittig tysker, som har gjort det
tilsvarende for V3.

En anden løsning er at få byttet den V3 til en SE
V3 kan ikke så meget andet end at se smart ud.!