MS Windows
briani 27239
Fjernskrivebord
Fra : *** Calle ***

Dato : 09-01-06 18:59

Hej, fjernskrivebordet, som findes i XP pro, men ikke i Home, er det med i
Mediacenter udgaven?

--
*** Calle ***

Fra : P Kaasing

Dato : 09-01-06 21:47

"*** Calle ***" <fake@fake.fake> skrev i en meddelelse
> Hej, fjernskrivebordet, som findes i XP pro, men ikke i Home, er det med i
> Mediacenter udgaven?
>
> --
> *** Calle ***

Den findes i min danske udgave af MCE2005.

/Poul

Fra : *** Calle ***

Dato : 09-01-06 22:19

P Kaasing wrote:
> "*** Calle ***" <fake@fake.fake> skrev i en meddelelse

> Den findes i min danske udgave af MCE2005.

kan du kalde den, uden du skal kvittere for accept på PCen, eller er det kun
fjernsupport.
--
*** Calle ***

Fra : P Kaasing

Dato : 10-01-06 10:20

> kan du kalde den, uden du skal kvittere for accept på PCen, eller er det
> kun fjernsupport.
> --
> *** Calle ***
Jeg kan faktisk ikke få det til at virke, men kan se at det findes på MCE
udgaven. Jeg kan ikke få kontakt fra min XP Pro, måske fordi den ikke er på
et domæne?
Jeg har ikke det store kendskab til fjernskrivebord, så det er sikkert bare
mine manglenede kundskaber der gør det.

/Poul

Fra : MN

Dato : 10-01-06 20:33

"*** Calle ***" <fake@fake.fake> wrote in message

> kan du kalde den, uden du skal kvittere for accept på PCen, eller er det
> kun fjernsupport.

MCE er en PRO version, og der alm. fjernskrivebord/remote desktop.

Virker perfekt her.

Mogens

Fra : P Kaasing

Dato : 10-01-06 23:30

"MN" <willemoesgadeFJERNES@gmail.com> skrev i en meddelelse

> "*** Calle ***" <fake@fake.fake> wrote in message

> MCE er en PRO version, og der alm. fjernskrivebord/remote desktop.
>
> Virker perfekt her.
>
> Mogens

Ku jeg lokke dig til at fortælle hvordan du har sat din MCE op?

/Poul

Fra : *** Calle ***

Dato : 11-01-06 17:05

MN wrote:
> "*** Calle ***" <fake@fake.fake> wrote in message

> MCE er en PRO version, og der alm. fjernskrivebord/remote desktop.

ok, kanon.
--
*** Calle ***

Fra : Max

Dato : 10-01-06 10:35

Hej

> Hej, fjernskrivebordet, som findes i XP pro, men ikke i Home, er det
> med i Mediacenter udgaven?

Når man læser ude på nettet, så siges det at Home ikke kan køre
fjernskrivebord. Den kan køre klient, men ikke server.

Så hvis det ikke kan lade sig gøre, ja så kan man jo bruge den her

http://www.realvnc.com/

Mvh Max

Fra : *** Calle ***

Dato : 10-01-06 17:06

Max wrote:
> [...]
> fjernskrivebord. Den kan køre klient, men ikke server.
>
> Så hvis det ikke kan lade sig gøre, ja så kan man jo bruge den her

Ja, det gør jeg også mange steder, men da jeg vil have min hoved PC i et
kontor på loftet, og så styre den totalt via min bærare i stuen incl.
tv-optagelser via tv-kort på den store, så er VNC ikke lykken.
--
*** Calle ***