MS Windows
briani 27239
20 mails i loginbilledet??
Fra : jce

Dato : 08-01-06 13:17

Når jeg kommer ind på mit login billede i xp står der at jeg har 20 nye
postmeddelser.. Jeg bruger Outlook Express og har ikke så meget som en
eneste.. og jeg bruger ikke hotmail eller noget.. hvor er de meddelser så???

Fra : JSM

Dato : 08-01-06 14:45

"jce" <dsl202901@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> postmeddelser.. Jeg bruger Outlook Express og har ikke så meget som en
> eneste.. og jeg bruger ikke hotmail eller noget.. hvor er de meddelser

Mon ikke det er fordi du har 20 _ulæste_ mails liggende ?

mvh
Jesper

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 08-01-06 17:01

jce skrev:
> [...]
> nye postmeddelser.. Jeg bruger Outlook Express og har ikke så meget
> som en eneste.. og jeg bruger ikke hotmail eller noget.. hvor er de

Men Tweak UI[1] kan du nulstille den funktion - nogen gange kan den fejle og
vise et forkert antal.

Du kan finde funktionen under: Repair - Repair unread mail count

[1]
http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/powertoys/xppowertoys.mspx
--
Hilsen Torben Greve Otzen

Træt af Outlook Express' måde at citere på?
Hent OE-QuoteFix...

Fra : Ukendt

Dato : 08-01-06 17:35

"Torben Greve Otzen" <torbengreveotzenSLET@hotmail.com> skrev i en