MS Windows
briani 27239
Backup program til win2000 ?
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 08-01-06 13:19

Jeg leder efter et program (gerne freeware ) som kan tage automatisk
backup på en maskine, som kører windows 2000.
Er der nogen som kender til sådan et ?
Jeg har prøvet med dette:
http://www.stoneware.dk/kopikontrol/default.htm
Men det starter af en eller anden grund ikke op automatisk, det virker fint
nok på andre maskiner, med enten W98 eller XP.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Ukendt

Dato : 08-01-06 13:25

Per Beer Hansen skrev:
> [...]
> Men det starter af en eller anden grund ikke op automatisk, det virker fint
> nok på andre maskiner, med enten W98 eller XP.

Led ikke længere. På Win2k ligger ntbackup som gør
jobbet. Automatiseringen af backuppen foretages vha.
at-kommandoen.