MS Windows
briani 27239
Hjælp prbl. med lyd afspilning af
Fra : Boie

Dato : 08-01-06 13:03

Hej

Er der nogen der kan hjælpe mig med at få lyd på mine dvd'er, der er
ingen prblemer med lyden i Windows XP lyden er også tilstede hvis jeg
spiller musik cd'er fra min dvd player men hvis jeg kører en dvd er der
ingen lyd på det har der været før men et eller andet program må have
overskrevet noget så den er forsvundet ??
Har prøvet at afinstallere skype, det hjalp ikke.

Hvis jeg afspiller en dvd fil og går op i filer og derefter i
egenskaber så er der under video Codec og audio Codec kun en streg,
altså ingen oplysninger om Codec versionen, skal det være sådan.

Der er måske en der kan oplyse mig om en all-round codec jeg kan tage ned.

På forhånd tak Boie www.boie.dk

Fra : Nørd

Dato : 08-01-06 13:12

http://www.free-codecs.com/download/Codec_Pack_All_in_1.htm