MS Windows
briani 27239
[XP Home] Skrivebordet 'forsvundet'?
Fra : ks

Dato : 07-01-06 15:40

Hej NG.

Jeg kører XP Home SP2 med de seneste opdateringer fra MS.
Efter installation af .NET 2 er alle ikoner fosvundet fra mit skrivebord.
Mine netværksdrev er også væk og der er kun Synchronize i Tools menuen. Jeg
kan godt se de delte mapper på netværket.

HJÆLP!

Mvh
Stefan

Fra : Villy Jensen

Dato : 07-01-06 16:07

> [...]
> Mine netværksdrev er også væk og der er kun Synchronize i Tools menuen.
> Jeg kan godt se de delte mapper på netværket.

spændende...

Højreklik på skrivebordet > Arranger ikoner efter > Vis ikoner på
skrivebordet

Logisk ?

Mvh Villy
http://hjem.get2net.dk/villy

Fra : ks

Dato : 07-01-06 16:10

> Højreklik på skrivebordet > Arranger ikoner efter > Vis ikoner på
> skrivebordet

Jeg får ikke menuen når jeg højreklikker

> Logisk ?

Mjooh... Hvis det virkede.

Stefan

Fra : Villy Jensen

Dato : 07-01-06 16:17

"ks" <ks@invalid> skrev i en meddelelse

> Jeg får ikke menuen når jeg højreklikker

> Mjooh... Hvis det virkede.

det plejer ellers at være det ... :-/

Hvad med:

1) Klik en gang på skrivebordet (så focus er det rigtige sted)
2)Tryk på 'menu'-knappen (nederst, højre på tastaturet)
> Arranger ikoner efter Vis ikoner på skrivebordet

??

Mvh Villy
http://hjem.get2net.dk/villy

Fra : ks

Dato : 07-01-06 16:20

> Hvad med:
>
> 1) Klik en gang på skrivebordet (så focus er det rigtige sted)
> 2)Tryk på 'menu'-knappen (nederst, højre på tastaturet)

Så får jeg menuen som man får ved at højre-klikke få processlinien. Og hvis
jeg dobbeltklikker på skrivebordet får jeg start menuen.
Jeg har prøvet at genstarte og genstarte i Fejlsikret tilstand (hvor jeg fik
mit rigtige skrivebord) men de er vek ved normal opstart.

Stefan

Fra : ks

Dato : 07-01-06 16:27

> [...]
> Jeg har prøvet at genstarte og genstarte i Fejlsikret tilstand (hvor jeg
> fik mit rigtige skrivebord) men de er vek ved normal opstart.

Ups! Når jeg logger på som Administrator i fejlsikret ser dte rigtigt ud.
Min brugerkonto (der har administratorrettigheder) opfører sig lige
underligt i alm. og fejlsikret tilstand.

Stefan