MS Windows
briani 27239
åbnes med fejl på siden..
Fra : Regi

Dato : 07-01-06 12:50

Hej.

En side - trendsales.dk - som jeg er inde på hver dag, åbnes nu pludselig
med "fejl på siden", hvilket betyder at nogle af menuerne ikke bliver vist.
Jeg har forhørt mig om, at det ikke sker på andre computere - jeg har prøvet
at gendanne computeren til et tidligere tidspunkt, hvor fejlen dengang ikke
blev vist, men det gjorde den så nu alligevel - jeg har tilføjet siden til
tilladte websteder over popup vinduer, men alt dette uden resultat.
Er der nogen, der kan hjælpe ?

Venlig hilsen Regi

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 07-01-06 21:32

Den 07-01-06 12.49 skrev Regi følgende:

> En side - trendsales.dk - som jeg er inde på hver dag, åbnes nu pludselig
> med "fejl på siden", hvilket betyder at nogle af menuerne ikke bliver vist.

Prøv evt. at spørge i browsergruppen
(news:dk.edb.internet.software.browser) og fortæl lidt nærmere om
problemet.

Får du en besked, om fejl på siden? I så fald er der sandsynligvis tale
om JavaScriptfejl.

Ser du siden lokalt eller i via en webserver? Hvis du ser den lokalt, og
du har installeret Service Pack 2, ligger problemet nok i, at JavaScript
af sikkerhedshensyn begrænses ved lokal afvikling.

Hvis du ikke ser siden lokalt, må fejlen ligge et andet sted. I så fald
vil det være en god ide at fortælle, hvad det helt præcist er, du ikke
får vist. Gerne garneret med et link til et skærmskud.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Nemmere, hurtigere og mere sikkert internet med Firefox.