MS Windows
briani 27239
Kan ikke bruge mit usb tastatur i f8 tilst~
Fra : mvama

Dato : 06-01-06 21:29

Mit OS er XPpro og min pc er en petium4 Evo D510 Small Form COMPAQ

JEG KAN IKKE FINDE DEN INDSTILLING I BIOS,HVOR mit usb TASTATURET SKAL SLÅS
TIL Kan derfor ikke bruge mit usb tastatur i fejlsikkertilstand,mit tastatur
virker kun i windows

mvh.mvama

Fra : [92xx] Maciek

Dato : 07-01-06 11:37

mvama <mvama@hotmail.com> wrote:

> [...]
> TIL Kan derfor ikke bruge mit usb tastatur i fejlsikkertilstand,mit tastatur

Hvilket tastatur har du? (navn, model)
Der er mange USB tastaturer som ikke virker i fejlsikker tilstand. Prøv
evt. med et PS2 tastatur eller et logitech USB tastatur. Jeg ved med
sikkerhed at alle Logitech's virker.
--
Jeg har talt

Fra : jama

Dato : 07-01-06 21:15

"[92xx] Maciek" <macfreak@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Der er mange USB tastaturer som ikke virker i fejlsikker tilstand. Prøv
> evt. med et PS2 tastatur eller et logitech USB tastatur. Jeg ved med

Jeg har talt

Det er et Dell USB tastatur
mvh. mvama

Fra : GiWeo

Dato : 15-01-06 13:23

Kan det ikke virke med såden en lille USB->PS2 omformer ?
--

Lars Engelhardt
info@netinkREMOVE.dk