MS Windows
briani 27239
Media Center og parabol
Fra : Gimmer

Dato : 06-01-06 15:34

Hej i gruppen

Jeg har et spg ang. MS media center og parabol.

Jeg har en digital parabol modtager med to hoveder således jeg kan tage
canal digital og viasat samtidigt, men for det kan lade sig gøre at skifte
imellem dem som det er nu skal jeg via fjernbetjeningen til satboxen vælge
om det skal være det ene eller det andet hoved som satboxen bruger.... kan
media center på en eller anden måde komme uden om det problem. Jeg tænker
her på om det via det indbyggede programoversigt selv vælger det ene hoved
til tv3 og det andet hoved til tv1000?
venlig hilsen Lars