MS Windows
briani 27239
Opdatering af CD-drev
Fra : Henning

Dato : 06-01-06 12:48

Et irriterende problem - når jeg skifter CD eller DVD i mit drev
opdaterer Stifinder ikke label på skiven. Jeg har set det mange gange
på mange maskiner, hvordan løser man dette problem?

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Torben Farum

Dato : 06-01-06 20:12

"Henning" <nomail@all.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> opdaterer Stifinder ikke label på skiven. Jeg har set det mange gange
> på mange maskiner, hvordan løser man dette problem?

F5 ?

Torben Farum
9300 Sæby

Fra : Henning

Dato : 06-01-06 22:03

On Fri, 6 Jan 2006 20:11:55 +0100, "Torben Farum"
<farum@familie.tdcadsl.dk> wrote:

>"Henning" <nomail@all.invalid> skrev i en meddelelse

>F5 ?

Desværre, hvis bare det var så let...