MS Windows
briani 27239
98/98SE
Fra : Allan Kusk

Dato : 06-01-06 11:07

Hej
Jeg kører med en Windows 98 på en Aptiva maskine, og vil gerne have sat en
ekstern harddisk på, men det ser ud til at alle kræver mindst en 98SE.
Kan man opgradere en 98 eller er der andre løsninger?
Vh Allan

Fra : JSH [9800]

Dato : 06-01-06 11:36

"Allan Kusk" <a.kusk@c.sletdk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ekstern harddisk på, men det ser ud til at alle kræver mindst en 98SE.
> Kan man opgradere en 98 eller er der andre løsninger?

Hej Allan
Har du prøvet at tilslutte den eksterne harddisk med Win98SE driveren
installeret?

Jeg mener, at Win98 kan køre med USB enheder næsten lige så godt som Win98SE

Fra : Allan Kusk

Dato : 06-01-06 13:17

> Hej Allan
> Har du prøvet at tilslutte den eksterne harddisk med Win98SE driveren
> installeret?

Jeg har ikke noget 98SE

> Jeg mener, at Win98 kan køre med USB enheder næsten lige så godt som
Win98SE

På alle de eksterne harddiske, jeg har læst om, står der at det skal være
98SE.
Jeg tror jeg skal have fat i en opgradering.

Fra : Max

Dato : 06-01-06 13:28

Hej

> Jeg mener, at Win98 kan køre med USB enheder næsten lige så godt som
> Win98SE

Jeg har været ude for at måtte kopiere USB filerne fra en
W98 ind over dem fra W98SE for at få et Logitech USB
rally rat til at køre på en opgraderet maskine.

Mvh Max

Fra : Richard Thune

Dato : 06-01-06 13:04

> [...]
> ekstern harddisk på, men det ser ud til at alle kræver mindst en 98SE.
> Kan man opgradere en 98 eller er der andre løsninger?

Ja i sin tid kunne man få en cd til opgradering, jeg har desværre smidt min
ud, men mon ikke du kan være så heldig at der er en anden der stadig har.
RT

Fra : Allan Kusk

Dato : 06-01-06 13:19

> Ja i sin tid kunne man få en cd til opgradering, jeg har desværre smidt
min
> ud, men mon ikke du kan være så heldig at der er en anden der stadig har.
> RT

Det må jeg prøve
Tak for svaret

Fra : Henning

Dato : 06-01-06 13:35

On Fri, 6 Jan 2006 11:06:57 +0100, "Allan Kusk" <a.kusk@c.sletdk>
wrote:

> [...]
>ekstern harddisk på, men det ser ud til at alle kræver mindst en 98SE.
>Kan man opgradere en 98 eller er der andre løsninger?

Er der mulighed for at køre Windows-update? Opdaterer den ikke de
omtalte USB-filer?

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : *** Calle ***

Dato : 06-01-06 16:52

Henning wrote:

> Er der mulighed for at køre Windows-update? Opdaterer den ikke de
> omtalte USB-filer?

mener jeg, men er ikke sikker, men de kan da sikkert hentes frit på M$ side
--
*** Calle ***