MS Windows
briani 27239
numlock
Fra : Hans Houmøller

Dato : 05-01-06 19:05

Jeg har spurgt om dette før, men grundet nedbrud på pc'en og at det er
laaang tid siden, jeg sidst havde problemet vil jeg gerne bede om hjælp
til følgende:
hvordan er det lige man får sin numlock til at være på ved Windows
opstart? Jeg har WinXP.
) Hans

Fra : Ole H

Dato : 05-01-06 19:54

"Hans Houmøller" <hanshoumoller@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> til følgende:
> hvordan er det lige man får sin numlock til at være på ved Windows

Jeg mener nok at kunne huske at du skal ind i Biosen og aktiver "Boot up
nummerlock" så er der nummerlock på hver gang du starter op.

Ole H

Fra : Kim Hansen

Dato : 05-01-06 20:28

On Thu, 05 Jan 2006 19:05:15 +0100, Hans Houmøller
<hanshoumoller@mail.dk> wrote:

> [...]
>til følgende:
>hvordan er det lige man får sin numlock til at være på ved Windows

HKEY_USERS\.DEFAULT\Control Panel\Keyboard

hvor InitialKeyboardIndicators skal sættes til 2

M.V.H

Kim Hansen

Vestfyn

Suzuki dl 650 V-Strom
Suzuki DR 250 S

Ved reply slet "fjern" i Mailadressen.

Fra : Kim Hansen

Dato : 05-01-06 21:00

On Thu, 05 Jan 2006 20:28:27 +0100, Kim Hansen <kshfjern@postzone.dk>
wrote:

Ups

Start/kør/regedit

Fra : Hans Houmøller

Dato : 05-01-06 21:25

Så lykkedes det, så tak for hurtig hjælp!
) Hans