MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
XP Booter med forskelligt antal ikoner i s~
Fra : Lars Holst

Dato : 05-01-06 17:41

Jeg benytter en fuldt opdateret Windows XP Pro som styresystem.

Der er forskellige antal ikoner (ialt - altså både som vises og som er
skjult) i Systray fra boot til boot.
Når der er maksimalt antal er der 12 stk.
Det er noget der forekommer uden at der sker ændringer i det tilsluttede
udstyr eller i softwareopsætninger.

Der er tale om følgende ikoner når der er flest:

ATI grafikkortets systray genvej
LAN forbindelse
eBay Alert monitor
ikon for bluetooth enheder
ikon for Trust tablet (digitizer)
InCd
Norton Ghost
Trust Easy Scroll Silverline keyboard
Norton Antivirus
Norton Internet Security
Google Desktop
Sikker fjernelse af hardware.

Jeg vil gerne at de alle vises ved hver boot og indtil videre har jeg løst
det på bedste beskub ved at lave gendannelsespunkter som jeg gendanner
maskinen til hvis systray ikonerne er ufuldstændige.

Er der nogen herinde der er venlige og kan forklare hvad dette fænomen
skyldes og hvorledes jeg kommer om ved det?

--
Lars Holst