MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
perfnet.dll
Fra : Ricko.

Dato : 05-01-06 06:41

Hej ,en af mine pc ,er begyndt at gå ned uden grund for så at genstarte
igen, jeg kan se i loggen at der er fejl ud for perfnet.dll 2002, i opstart,
hvordan får jeg den lavet igen , kan jeg bruge den samme fil fra en af de
andre pc ( xp sp2)

--
Ricko.
ricko@livsnyter.com

Fra : Ricko.

Dato : 05-01-06 06:49

"Ricko." <Ricko@livsnyter.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> igen, jeg kan se i loggen at der er fejl ud for perfnet.dll 2002, i
> opstart, hvordan får jeg den lavet igen , kan jeg bruge den samme fil fra

Glemte lige at skrive at pc ikke er i et netværk, og har aldrig været det ,
har prøvet at reparere med xp skiven men pc gik ned midt i det hele .

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 05-01-06 10:34

Den 05-01-06 06.41 skrev Ricko. følgende:
> Hej ,en af mine pc ,er begyndt at gå ned uden grund for så at genstarte
> igen, jeg kan se i loggen at der er fejl ud for perfnet.dll 2002, i opstart,

Spørgsmålet er, om det er samme fejl, der får den til at gå ned. Prøv at
starte i fejlsikret tilstand og slå automatisk genstart fra. Så får du
en blå skærm med lidt oplysninger om fejlen. Du kan så enten søge på
fejlen på Google eller få hjælp herinde. Det mest interessante er nogle
tegn i denne stil "0x0000000a" og en evt. fejlmeddelelse med mere
almindelig tekst.

Du kan finde hjælp til fejlsikret tilstand her:
http://kimludvigsen.dk/tips-windows-fejlsikret.html

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Fejlsikret tilstand, din ven i nøden.

Fra : Ricko.

Dato : 06-01-06 05:17

> [...]
> tekst.
>
> Du kan finde hjælp til fejlsikret tilstand her:

Er lige gået i gang med at prøve det , vender tilbage .

Fra : Ricko.

Dato : 06-01-06 08:10

> Er lige gået i gang med at prøve det , vender tilbage .

Satte den en time til at stå i fejlfri, det gik den ikke ned af ,
genstartede maskinen og den køre endnu , det er underligt ,for mig bekendt
kan den da ikke reparere noget bare ved at skifte over til fejlfri ,når man
ingenting laver, den var meget længe om at starte i fejlfri , det samme da
den skulle lukke ned igen, men nu får jeg se om den går ned efter jeg
genstarter den kl.8-30

Fra : Ricko.

Dato : 06-01-06 09:06

> [...]
> man ingenting laver, den var meget længe om at starte i fejlfri , det
> samme da den skulle lukke ned igen, men nu får jeg se om den går ned efter
Så gik den ned igen ,
her er hvad den skriver.

STOP: 0X000000D1 (0X50FEA030, 0X00000002, 0,00000001, 0XF77AEADA)
PC11DEX.SYS-Address F77AEADA BASE AT F77AE000, DATASTAMP41107b4c

Det ser sku noget kryptisk ud, jeg har lagt et billede af fejlen i dk.binaer
under Død pc. i tilfælde at jeg har klumret i det, men hvad betyder det,
Link til dk.binaer

Fra : Ricko.

Dato : 06-01-06 09:09

> [...]
>
> Det ser sku noget kryptisk ud, jeg har lagt et billede af fejlen i
> dk.binaer under Død pc. i tilfælde at jeg har klumret i det, men hvad
Har set at det er noget med netværk på google, men den er ikke i netværk

Fra : Ricko.

Dato : 06-01-06 09:16

> Har set at det er noget med netværk på google, men den er ikke i netværk
Glemte at skrive at der er scannet for virus med div online scannere, og
ingen af dem fandt noget, heller ikke norton 2006 som ligger på den

Fra : Ole C

Dato : 06-01-06 10:52

Ricko. skrev blandt andet:

> [...]

Nu er det så åbenbart ikke længere perfnet.dll der driller...men pciidex.dll
(- ikke pc11dex.sys, som du skriver).
Prøv at søge efter den på Google, - der kommer en masse hits.

--
vh
Ole C