MS Windows
briani 27239
microfonforstærkning
Fra : sniper_Nolight

Dato : 04-01-06 20:12

i windows indstillinger for lyd har jeg i Højttalerlydstyrke valgt standard
som er skyderne i midten - derved er der ikke støj i mine høretelefoner, men
efter genstart er det som om at Mikrofonforstærkning er vinget af og det
resulterer i støj og susen i mine ørebøffer - det er bare IKKE vinget af..
sætter jeg en vinge i den og fjerner den igen ja så forsvinder støjen men
vender tilbage efter genstart.... hvorfor?

på forhånd tak
--
sniper_Nolight

http://www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 05-01-06 09:55

sniper_Nolight skrev:
> [...]
> mine ørebøffer - det er bare IKKE vinget af.. sætter jeg en vinge i
> den og fjerner den igen ja så forsvinder støjen men vender tilbage

Har du et program der bruger mikrofon - nogen gang kan man vinge af selve
programmet(hvad det nu end måtte være) at der ønskes forstærkning. Så det
kunne måske være et program der aktivere forstærkningen ved opstart. Bare et
bud.
--
Hilsen Torben Greve Otzen

Træt af Outlook Express' måde at citere på?
Hent OE-QuoteFix...

Fra : sniper_Nolight

Dato : 05-01-06 14:33

> [...]
> kunne måske være et program der aktivere forstærkningen ved opstart. Bare

tja det er efter jeg har installeret pinnacle studio 9 hvor jeg har brugt
indgangen til lyd fra min video - den er dog pillet fra igen, så måske jeg
skal kigge i pinnacle..

Fra : sniper_Nolight

Dato : 05-01-06 15:12

> tja det er efter jeg har installeret pinnacle studio 9 hvor jeg har brugt
> indgangen til lyd fra min video - den er dog pillet fra igen, så måske jeg
> skal kigge i pinnacle..

jeg ved sgutte hvad jeg kan gøre derinde hvis jeg kan noget...