/ Forside / Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
MS Windows
#NavnPoint
Klaudi 76474
o.v.n. 67550
refi 58409
tedd 45557
Manse9933 45149
molokyle 40687
miritdk 38357
briani 27239
BjarneD 26414
10  pallebhan.. 24310
Stifinder SKJULER filer?!?
Fra : Pistolprinsen


Dato : 04-01-06 10:50

Hejsa,


Jeg ledte efter en bestemt fil, som jeg vidste skulle ligge i "Temporary
Internetfiles", men kunne ikke finde den.

Valgte jeg <Egenskaber> for mappen fik jeg af vide, at der lå over 2.600
filer i mappen, men jeg kunne kun se 4!!!

Så prøvede jeg at installerer et andet Sti-værktøj (Total Commander), og
vupti! Så kunne jeg se alle filerne!

Nu har jeg så prøvet at skøjte rundt i mine andre system-mapper og det er da
helt utroligt så meget vi ikke må se for "Stifinder"!!!

Spørgsmålene er:

1) Hvorfor?
2) Hvordan laver man det om, så "Stifinder" viser alt?
3) Kan det være lovligt?!? (Ja, ja, jeg ved det godt: dk.videnskab.jura


TIA,

Pistolprinsen



 
 
Erling Simonsen (04-01-2006)
Kommentar
Fra : Erling Simonsen


Dato : 04-01-06 11:07

Pistolprinsen skrev:
> Hejsa,
>
>
> Jeg ledte efter en bestemt fil, som jeg vidste skulle ligge i "Temporary
> Internetfiles", men kunne ikke finde den.
>
> Valgte jeg <Egenskaber> for mappen fik jeg af vide, at der lå over 2.600
> filer i mappen, men jeg kunne kun se 4!!!
>
> Så prøvede jeg at installerer et andet Sti-værktøj (Total Commander), og
> vupti! Så kunne jeg se alle filerne!
>
> Nu har jeg så prøvet at skøjte rundt i mine andre system-mapper og det er da
> helt utroligt så meget vi ikke må se for "Stifinder"!!!
>
> Spørgsmålene er:
>
> 1) Hvorfor?
> 2) Hvordan laver man det om, så "Stifinder" viser alt?
> 3) Kan det være lovligt?!? (Ja, ja, jeg ved det godt: dk.videnskab.jura
>
>
> TIA,
>
> Pistolprinsen
>
>
Hej.
Det er ikke noget problem.
Når du er i stifinder - gå ind i Funktioner -> Mappeindstillinger.
Gå ind i vis - Sæt en flueklat i "Vis skjulte filer og mapper".
Klik ok.
Nu skulle du være i stand til at få vist de skjulte filer og mapper.
mvh
Erling S.
--
www.oz1eee.dk

Erling Simonsen (04-01-2006)
Kommentar
Fra : Erling Simonsen


Dato : 04-01-06 11:21

Erling Simonsen skrev:
> Pistolprinsen skrev:
>
>> Hejsa,
>>
>>
>> Jeg ledte efter en bestemt fil, som jeg vidste skulle ligge i
>> "Temporary Internetfiles", men kunne ikke finde den.
>>
>> Valgte jeg <Egenskaber> for mappen fik jeg af vide, at der lå over
>> 2.600 filer i mappen, men jeg kunne kun se 4!!!
>>
>> Så prøvede jeg at installerer et andet Sti-værktøj (Total Commander),
>> og vupti! Så kunne jeg se alle filerne!
>>
>> Nu har jeg så prøvet at skøjte rundt i mine andre system-mapper og det
>> er da helt utroligt så meget vi ikke må se for "Stifinder"!!!
>>
>> Spørgsmålene er:
>>
>> 1) Hvorfor?
>> 2) Hvordan laver man det om, så "Stifinder" viser alt?
>> 3) Kan det være lovligt?!? (Ja, ja, jeg ved det godt:
>> dk.videnskab.jura
>>
>>
>> TIA,
>>
>> Pistolprinsen
>>
>>
> Hej.
> Det er ikke noget problem.
> Når du er i stifinder - gå ind i Funktioner -> Mappeindstillinger.
> Gå ind i vis - Sæt en flueklat i "Vis skjulte filer og mapper".
> Klik ok.
> Nu skulle du være i stand til at få vist de skjulte filer og mapper.
> mvh
> Erling S.
> --
> www.oz1eee.dk
Hej igen.
Glemte at svare på de øvrige spørgsmål:
1. Hvorfor?
Det er sikkert fordi man (Microsoft) vil undgå at man kommer til at
slette vigtige filer. Derfor er de i mange tilfælde skjult.

3. Lovligt? Ja, det er jo et styresystem du har købt, så du har
ret til at ændre alt hvad du kan få lov til af systemet.
mvh
Erling S.

Pistolprinsen (04-01-2006)
Kommentar
Fra : Pistolprinsen


Dato : 04-01-06 17:39

Nej, det er IKKE derfor!
Jeg HAR lavet alle de rigtige indstillinger i "Mappeindstillinger", men
Stifinder skjuler alligevel visse filer!


Pistolprinsen



"Erling Simonsen" <erling.s@virkerikke.com> skrev i en meddelelse
news:43bb9de8$0$125$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Pistolprinsen skrev:
>> Hejsa,
>>
>>
>> Jeg ledte efter en bestemt fil, som jeg vidste skulle ligge i "Temporary
>> Internetfiles", men kunne ikke finde den.
>>
>> Valgte jeg <Egenskaber> for mappen fik jeg af vide, at der lå over 2.600
>> filer i mappen, men jeg kunne kun se 4!!!
>>
>> Så prøvede jeg at installerer et andet Sti-værktøj (Total Commander), og
>> vupti! Så kunne jeg se alle filerne!
>>
>> Nu har jeg så prøvet at skøjte rundt i mine andre system-mapper og det er
>> da helt utroligt så meget vi ikke må se for "Stifinder"!!!
>>
>> Spørgsmålene er:
>>
>> 1) Hvorfor?
>> 2) Hvordan laver man det om, så "Stifinder" viser alt?
>> 3) Kan det være lovligt?!? (Ja, ja, jeg ved det godt: dk.videnskab.jura
>>
>>
>>
>> TIA,
>>
>> Pistolprinsen
>>
>>
> Hej.
> Det er ikke noget problem.
> Når du er i stifinder - gå ind i Funktioner -> Mappeindstillinger.
> Gå ind i vis - Sæt en flueklat i "Vis skjulte filer og mapper".
> Klik ok.
> Nu skulle du være i stand til at få vist de skjulte filer og mapper.
> mvh
> Erling S.
> --
> www.oz1eee.dk



Max (04-01-2006)
Kommentar
Fra : Max


Dato : 04-01-06 19:32

Hej

> Jeg HAR lavet alle de rigtige indstillinger i "Mappeindstillinger", men
> Stifinder skjuler alligevel visse filer!

Nej, du har ikke, stifinder skjuler ikke noget hvis man har bedt
den om at lade være.

Mvh Max



Ukendt (04-01-2006)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 04-01-06 20:03

Max wrote:
>> Jeg HAR lavet alle de rigtige indstillinger i "Mappeindstillinger",
>> men Stifinder skjuler alligevel visse filer!
>
> Nej, du har ikke, stifinder skjuler ikke noget hvis man har bedt
> den om at lade være.
>

Jo, der gør den rent faktisk!

Når man kigger med Windows XPs Stifinder på SIN EGEN
brugerprofil (altså den, som man er logget ind på) og kigger i folderen
"Temporary Internet Files", så vil den ganske rigtigt SKJULE mappen
"Content.IE5" og alle under-mapperne. Kigger du derimod i én af de
ANDRE brugerprofiler, så ligger "Content.IE5" på sin plads under
"Temporary Internet Files". Og dette dybt underlige fænomen har
intet med de aktuelle fil-visnings indstillinger at gøre.

-E.G.





Peter Loumann (04-01-2006)
Kommentar
Fra : Peter Loumann


Dato : 04-01-06 21:25

Max skrev:

>stifinder skjuler ikke noget hvis man har bedt
>den om at lade være.

Det er ikke rigtigt. enkelte filer/mapper af af ufoklarlige grunde
superskjulte og kan ikke ses i stifinder, heller ikke når denne er sat
til at vise skjulte filer. De kan ses og håndteres i andre programmer
med med filoversigt, f.eks. Total Commander.
--
hilsen pl (peloda hos tiscali her i landet)
http://huse-i-naestved.dk

emj (04-01-2006)
Kommentar
Fra : emj


Dato : 04-01-06 21:37

Peter Loumann skrev:

>De kan ses og håndteres i andre programmer
>med med filoversigt, f.eks. Total Commander.

Det er ikke nødvendigt at installere et program med filoversigt.

Opret en genvej på skrivebordet med følgende destination:

C:\Documents and Settings\navn\Lokale indstillinger\Temporary Internet
Files\Content.IE5

Navn sudskiftes med brugerens navn i stien.
Et klik på en såfan genvej viser indholdet af index.dat i Content.IE

Hilsen emj

Peter Loumann (04-01-2006)
Kommentar
Fra : Peter Loumann


Dato : 04-01-06 22:15

emj skrev:

>Opret en genvej på skrivebordet med følgende destination:

>C:\Documents and Settings\navn\Lokale indstillinger\Temporary Internet
>Files\Content.IE5

>Navn sudskiftes med brugerens navn i stien.
>Et klik på en såfan genvej viser indholdet af index.dat i Content.IE

Utoligt! Ak ja - bug eller feature ...
--
hilsen pl (peloda hos tiscali her i landet)
http://huse-i-naestved.dk

Flemming Nielsen (04-01-2006)
Kommentar
Fra : Flemming Nielsen


Dato : 04-01-06 22:32

"Peter Loumann" <me@privacy.net> skrev i en meddelelse
news:7keor118sbqp6ahc09fjdd831ucf1p82nb@4ax.com...
> emj skrev:
>
>>Opret en genvej på skrivebordet med følgende destination:
>
>>C:\Documents and Settings\navn\Lokale indstillinger\Temporary Internet
>>Files\Content.IE5
>
>>Navn sudskiftes med brugerens navn i stien.
>>Et klik på en såfan genvej viser indholdet af index.dat i Content.IE
>
> Utoligt! Ak ja - bug eller feature ...

Det er en Bugture. Jeg kan godt se at det er fjollet at man ikke kan se den
mappe, men hvad skal jeg bruge den til. Jeg har arbejdet med pc siden DOS
dagene, og har endnu ikke haft grund til forvilde mig ind i den mappe. Hvis
jeg har haft noget snask i mine temp mapper, har jeg jo bare slettet dem og
problemet er løst. Er der en venlig sjæl, der kan give mig et eksempel på
hvad jeg skal i disse mapper?

Flemming Nielsen



emj (04-01-2006)
Kommentar
Fra : emj


Dato : 04-01-06 22:53

Flemming Nielsen skrev:

>Det er en Bugture. Jeg kan godt se at det er fjollet at man ikke kan se den
>mappe, men hvad skal jeg bruge den til. Jeg har arbejdet med pc siden DOS
>dagene, og har endnu ikke haft grund til forvilde mig ind i den mappe.

Så er det måske på tide, at du vover dig derind
Jeg kan fortælle dig at din index.dat fil skal fylde 32 kb. Jeg vil
æde min gamle hat på at din vokser og vokser uden du aner det
Det sløver din maskine og du kan ikke slette den. Hvordan "tømmer du
den så for indhold?
Den kan vokse til helt enorm størrelse og er medvirkende til at mange
brokker sig over at deres PC er blevet langsommere.
Hilsen emj

Flemming Nielsen (04-01-2006)
Kommentar
Fra : Flemming Nielsen


Dato : 04-01-06 23:18

"emj" <emj@> skrev i en meddelelse
news:6pgor119lk4vscfd3vnkmjs1v2lt00gb5v@4ax.com...
> Flemming Nielsen skrev:
>
>>Det er en Bugture. Jeg kan godt se at det er fjollet at man ikke kan se
>>den
>>mappe, men hvad skal jeg bruge den til. Jeg har arbejdet med pc siden DOS
>>dagene, og har endnu ikke haft grund til forvilde mig ind i den mappe.
>
> Så er det måske på tide, at du vover dig derind
> Jeg kan fortælle dig at din index.dat fil skal fylde 32 kb. Jeg vil
> æde min gamle hat på at din vokser og vokser uden du aner det
> Det sløver din maskine og du kan ikke slette den. Hvordan "tømmer du
> den så for indhold?

Min Index.dat fyldte 1,39 MB og Temporary Internet Files\Content.IE5 fyldte
350 MB. Jeg har lige igennem IE slettet midlertige internetfiler, ganske som
jeg plejer hvis der er problemer, og Temporary Internet Files\Content.IE5
fylder nu 1,40 MB, hvoraf Index.dat fylder 1,39 MB.

Flemming Nielsen




emj (04-01-2006)
Kommentar
Fra : emj


Dato : 04-01-06 23:23

Flemming Nielsen skrev:

>Min Index.dat fyldte 1,39 MB og Temporary Internet Files\Content.IE5 fyldte
>350 MB. Jeg har lige igennem IE slettet midlertige internetfiler, ganske som
>jeg plejer hvis der er problemer, og Temporary Internet Files\Content.IE5
>fylder nu 1,40 MB, hvoraf Index.dat fylder 1,39 MB.

Det er jo også en hel del mere end de 32 kb den skal fylde efter
genstart.
Hilsen emj



Flemming Nielsen (04-01-2006)
Kommentar
Fra : Flemming Nielsen


Dato : 04-01-06 23:41

"emj" <emj@> skrev i en meddelelse
news:niior1d5j6o3eqcschdgqh82if1ot4hp42@4ax.com...
> Flemming Nielsen skrev:
>
>>Min Index.dat fyldte 1,39 MB og Temporary Internet Files\Content.IE5
>>fyldte
>>350 MB. Jeg har lige igennem IE slettet midlertige internetfiler, ganske
>>som
>>jeg plejer hvis der er problemer, og Temporary Internet Files\Content.IE5
>>fylder nu 1,40 MB, hvoraf Index.dat fylder 1,39 MB.
>
> Det er jo også en hel del mere end de 32 kb den skal fylde efter
> genstart.

Den skal vel vokse, når den logger IE, Outlook og Outlook Express. Har du et
eksempel på hvor stor den kan blive? Om den er 32 kb eller 1,39 MB er vel et
fedt, eller hva´?

Flemming Nielsen



ttoet (04-01-2006)
Kommentar
Fra : ttoet


Dato : 04-01-06 23:42


"emj" <emj@> skrev i en meddelelse
news:6pgor119lk4vscfd3vnkmjs1v2lt00gb5v@4ax.com...
> Så er det måske på tide, at du vover dig derind
> Jeg kan fortælle dig at din index.dat fil skal fylde 32 kb. Jeg vil
> æde min gamle hat på at din vokser og vokser uden du aner det
> Det sløver din maskine og du kan ikke slette den. Hvordan "tømmer du
> den så for indhold?
> Den kan vokse til helt enorm størrelse og er medvirkende til at mange
> brokker sig over at deres PC er blevet langsommere.

Kan du ikke bare i IE gå ind under
"funktioner-internetindstillinger-generelt" og klikke på "slet filer" under
punktet "midlertidige internetfiler"? Så skulle "index.dat" så vidt jeg kan
se komme ned på de 32 kb igen. Ydermere kan du gå ind under "indstillinger"
under samme punkt og både få vist alle filerne, og samtidig selv vælge hvor
meget diskplads der må bruges til midlertidige internetfiler.

--
mvh
ttoet



Flemming Nielsen (04-01-2006)
Kommentar
Fra : Flemming Nielsen


Dato : 04-01-06 23:51

"ttoet" <ttoet@invalid> skrev i en meddelelse
news:43bc4ef5$0$8068$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
>
> "emj" <emj@> skrev i en meddelelse
> news:6pgor119lk4vscfd3vnkmjs1v2lt00gb5v@4ax.com...
>> Så er det måske på tide, at du vover dig derind
>> Jeg kan fortælle dig at din index.dat fil skal fylde 32 kb. Jeg vil
>> æde min gamle hat på at din vokser og vokser uden du aner det
>> Det sløver din maskine og du kan ikke slette den. Hvordan "tømmer du
>> den så for indhold?
>> Den kan vokse til helt enorm størrelse og er medvirkende til at mange
>> brokker sig over at deres PC er blevet langsommere.
>
> Kan du ikke bare i IE gå ind under
> "funktioner-internetindstillinger-generelt" og klikke på "slet filer"
> under punktet "midlertidige internetfiler"? Så skulle "index.dat" så vidt
> jeg kan se komme ned på de 32 kb igen. Ydermere kan du gå ind under
> "indstillinger" under samme punkt og både få vist alle filerne, og
> samtidig selv vælge hvor meget diskplads der må bruges til midlertidige
> internetfiler.

Ikke helt. Min Index.dat forblev samme størrelse (1,39 MB), men den logger
også Outlook og Outlook expres. Jeg vil lige tilføje, at jeg bruger Firefox
og Outlook Express.

Flemming Nielsen



ttoet (05-01-2006)
Kommentar
Fra : ttoet


Dato : 05-01-06 00:17


"Flemming Nielsen" <nn@nn.nn> skrev i en meddelelse news:87e94

> Ikke helt. Min Index.dat forblev samme størrelse (1,39 MB), men den logger
> > også Outlook og Outlook expres. Jeg vil lige tilføje, at jeg bruger
> Firefox og Outlook Express.

Ja, okay, min viste også ca 15 MB efter at jeg havde slettet filerne. Efter
en genstart viste den imidlertid kun ca. 700 kb. Mystisk.
Er det for øvrigt samme sted OE bliver logget?

--
mvh
Ttoet



Flemming Nielsen (05-01-2006)
Kommentar
Fra : Flemming Nielsen


Dato : 05-01-06 00:30

"ttoet" <ttoet@invalid> skrev i en meddelelse
news:43bc573b$0$11170$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
>
> "Flemming Nielsen" <nn@nn.nn> skrev i en meddelelse news:87e94
>
>> Ikke helt. Min Index.dat forblev samme størrelse (1,39 MB), men den
>> logger > også Outlook og Outlook expres. Jeg vil lige tilføje, at jeg
>> bruger Firefox og Outlook Express.
>
> Ja, okay, min viste også ca 15 MB efter at jeg havde slettet filerne.
> Efter en genstart viste den imidlertid kun ca. 700 kb. Mystisk.
> Er det for øvrigt samme sted OE bliver logget?

Ja, sådan læser jeg det. http://www.acesoft.net/delete_index.dat_files.htm

Flemming Nielsen



emj (05-01-2006)
Kommentar
Fra : emj


Dato : 05-01-06 02:21

ttoet skrev:

>Ja, okay, min viste også ca 15 MB efter at jeg havde slettet filerne. Efter
>en genstart viste den imidlertid kun ca. 700 kb. Mystisk.

Måske winXP pro er bedre til at rydde op i temporære filer. Jeg har
winXP Home.

Hilsen emj

emj (05-01-2006)
Kommentar
Fra : emj


Dato : 05-01-06 02:23

Flemming Nielsen skrev:

>Ikke helt. Min Index.dat forblev samme størrelse (1,39 MB), men den logger
>også Outlook og Outlook expres. Jeg vil lige tilføje, at jeg bruger Firefox
>og Outlook Express.

Ikke desto mindre, så har du 1,39 mb midlertidige filer, som ikke
tjener noget formål overhovedet.
Hilsen emj

Peter Loumann (04-01-2006)
Kommentar
Fra : Peter Loumann


Dato : 04-01-06 23:37

Flemming Nielsen skrev:

>>>C:\Documents and Settings\navn\Lokale indstillinger\Temporary Internet
>>>Files\Content.IE5

>> Utoligt! Ak ja - bug eller feature ...

>Det er en Bugture.



>Jeg kan godt se at det er fjollet at man ikke kan se den
>mappe, men hvad skal jeg bruge den til. [...]

Nu har jeg stort set ikke brugt ie i et par år. Men på nogle systemer
har den mappe/fil haft tendens til at gå amok, med sløvere ie og
windåze til følge. Men jeg ved ikke om ms har fået has på problemet
....

Min Content.IE5 flylder lige nu 225 MB, fordelt på 12.876 filer, 16
mapper
--
hilsen pl (peloda hos tiscali her i landet)
http://huse-i-naestved.dk

emj (05-01-2006)
Kommentar
Fra : emj


Dato : 05-01-06 02:20

Peter Loumann skrev:

>Min Content.IE5 flylder lige nu 225 MB, fordelt på 12.876 filer, 16
>mapper

Det er da helt vildt.
Jeg ved ikke, om der er forskel på hvordan XPpro og XPhome rydder op i
index.dat, men du har da en masse at slette.
Det er sådan, at hvis man sletter alle de filer i Content.IE5, og
genstarter, så dukker der en ny index.dat op sammen med 4 tomme mapper
med volapyknavne.

Jeg bruger selv et program, som hedder "Windows Internet Cleaner Pro"
det er et windows & internet cleaner program, som holder index.dat
ren.

Hilsen emj

Peter Loumann (05-01-2006)
Kommentar
Fra : Peter Loumann


Dato : 05-01-06 10:26

emj skrev:

>>Min Content.IE5 flylder lige nu 225 MB, fordelt på 12.876 filer, 16
>>mapper

>Det er da helt vildt.

Jo - der er vist gået noget tid siden jeg sidst ryddede på

>Jeg ved ikke, om der er forskel på hvordan XPpro og XPhome rydder op i
>index.dat, men du har da en masse at slette.

Det benyttede jeg også straks lejligheden til, nu jeg var der

>Det er sådan, at hvis man sletter alle de filer i Content.IE5, og
>genstarter, så dukker der en ny index.dat op sammen med 4 tomme mapper
>med volapyknavne.

Ja. Jeg sletter bare hele Content.IE5

>Jeg bruger selv et program, som hedder "Windows Internet Cleaner Pro"
>det er et windows & internet cleaner program, som holder index.dat
>ren.

Jeg sletter bare hele mappen i Total Commander
--
hilsen pl (peloda hos tiscali her i landet)
http://huse-i-naestved.dk

emj (05-01-2006)
Kommentar
Fra : emj


Dato : 05-01-06 11:30

Peter Loumann skrev:

>Jeg sletter bare hele mappen i Total Commander

Bare man får slettet
Kan du mærke om det betød noget for hastigheden på din PC?

Hilsen emj

Peter Loumann (05-01-2006)
Kommentar
Fra : Peter Loumann


Dato : 05-01-06 12:58

emj skrev:

>Kan du mærke om det betød noget for hastigheden på din PC?

Nøh.
--
hilsen pl (peloda hos tiscali her i landet)
http://huse-i-naestved.dk

Pistolprinsen (05-01-2006)
Kommentar
Fra : Pistolprinsen


Dato : 05-01-06 13:33

Tja, personligt har jeg flyttet hele "Temporary Internet Files" over på min
RAM-disk

På den måde behøver jeg blot at genstarte computeren for at få ryddet op, og
få nulstillet Index.DAT

Det har også et par ekstra fordele:

- surfing går meget hurtigere, da filerne ikke længere skal hentes fra
harddisken (RAM er MEGET hurtigere
- harddisken bliver ikke så fragmenteret af alle disse små filer.

Metoden kræver dog, at man dels har RAM nok i computeren (jeg har 2 GB) og
at man ikke slukker sin computer så tit (jeg har min tændt 24/7 og
genstarter kun når jeg trænger til at få ryddet op)


mvh.,

Pistolprinsen



"emj" <emj@> skrev i en meddelelse
news:98tpr15k6pr3kdfkmn79eudkjtc8bcsarf@4ax.com...
> Peter Loumann skrev:
>
>>Jeg sletter bare hele mappen i Total Commander
>
> Bare man får slettet
> Kan du mærke om det betød noget for hastigheden på din PC?
>
> Hilsen emj



Pistolprinsen (04-01-2006)
Kommentar
Fra : Pistolprinsen


Dato : 04-01-06 22:42

Jo, jeg har så!!!

Når jeg siger, at jeg har lavet alle indstillingerne korrekt, så er det
fordi jeg har lavet alle indstillingerne korrekt!

Anyway, jeg har fundet en Stifinder-replacement, som ikke tager røven på
brugeren.

Oplevelsen er dog endnu en brik hen i mod min endelige overgivelse VÆK fra
Microsoft


Pistolprinsen



"Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> skrev i en meddelelse
news:43bc130d$0$84036$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Hej
>
>> Jeg HAR lavet alle de rigtige indstillinger i "Mappeindstillinger", men
>> Stifinder skjuler alligevel visse filer!
>
> Nej, du har ikke, stifinder skjuler ikke noget hvis man har bedt
> den om at lade være.
>
> Mvh Max
>
>



Fietsenmaker (05-01-2006)
Kommentar
Fra : Fietsenmaker


Dato : 05-01-06 06:28

Pistolprinsen skrev:
> Jo, jeg har så!!!
>
> Når jeg siger, at jeg har lavet alle indstillingerne korrekt, så er det
> fordi jeg har lavet alle indstillingerne korrekt!
>
> Anyway, jeg har fundet en Stifinder-replacement, som ikke tager røven på
> brugeren.
>
> Oplevelsen er dog endnu en brik hen i mod min endelige overgivelse VÆK fra
> Microsoft
>
>
> Pistolprinsen

Du kunne i det mindste orientere os uvidende sjæle om, hvilke filer du
nu kan se. Det kunne være at du så vil virke lidt mere troværdig.
Jeg er forøvrigt enig med dig at MS-progs for det meste er noget skod.


Pistolprinsen (05-01-2006)
Kommentar
Fra : Pistolprinsen


Dato : 05-01-06 09:49

Det er da for tåbeligt!!!

Hvis du har fuldt med i tråden vil du kunne se i et indlæg, jeg tidligere
har lavet, at jeg med Stifinder kunne se 4 filer og med Total Commander
kunne se over 2.600!!!

Skulle jeg så til at opliste disse 2.600 filer?!?
Og, hvordan skulle det gøre mig mere troværdig???
Og, hvad har det med selve problemet at gøre???


Pistolprinsen



"Fietsenmaker" <fiets@auto.com> skrev i en meddelelse
news:y%2vf.16352$107.233@fe25.usenetserver.com...
> Pistolprinsen skrev:
>> Jo, jeg har så!!!
>>
>> Når jeg siger, at jeg har lavet alle indstillingerne korrekt, så er det
>> fordi jeg har lavet alle indstillingerne korrekt!
>>
>> Anyway, jeg har fundet en Stifinder-replacement, som ikke tager røven på
>> brugeren.
>>
>> Oplevelsen er dog endnu en brik hen i mod min endelige overgivelse VÆK
>> fra Microsoft
>>
>>
>> Pistolprinsen
>
> Du kunne i det mindste orientere os uvidende sjæle om, hvilke filer du nu
> kan se. Det kunne være at du så vil virke lidt mere troværdig.
> Jeg er forøvrigt enig med dig at MS-progs for det meste er noget skod.
>



Palle Hansen (05-01-2006)
Kommentar
Fra : Palle Hansen


Dato : 05-01-06 08:49

Pistolprinsen wrote:
> Nej, det er IKKE derfor!
> Jeg HAR lavet alle de rigtige indstillinger i "Mappeindstillinger", men
> Stifinder skjuler alligevel visse filer!

Hvis du redigerer lidt i desktop.ini under Temporary Internet Files, kan
du uden problemer få stifinder til at vise alle filer i mappen

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177506
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408561
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste