MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Windows for tablet PC
Fra : Ivar

Dato : 03-01-06 23:24

Microsoft laver en speciel windows-udgave for tablet-PC'er,
men tablet-PC'er er håbløst dyre. Er tablet-PC'er et flop?

Ivar Magnusson

--
Se her, hvad den gratis MesNews kan:
http://home20.inet.tele.dk/did/MesNews/

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 04-01-06 15:25

Ivar wrote:
> Microsoft laver en speciel windows-udgave for tablet-PC'er,
> men tablet-PC'er er håbløst dyre. Er tablet-PC'er et flop?

Ikke når man først har prøvet. Jeg har f.eks. aldrig læst så meget
online som nu, hvor jeg kan gøre det behageligt tilbagelænet i
sofaen.

Ebbe

Fra : Ivar

Dato : 04-01-06 21:00

Ebbe Kristensen skrev:

> Ikke når man først har prøvet.

Hvad kan man få, hvis man ikke ønsker at betale 15.000,- ?
Er Windows for tablet PC kommet i en dansk version?

> Jeg har f.eks. aldrig læst så meget
> online som nu, hvor jeg kan gøre det behageligt tilbagelænet i
> sofaen.

Det kan også klares med en Nokia 770, til under 3000,-

Ivar Magnusson

--
MesNews: http://home20.inet.tele.dk/did/MesNews/

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 05-01-06 11:06

Ivar wrote:

> Hvad kan man få, hvis man ikke ønsker at betale 15.000,- ?

Noget a la denne her:

Men kr. 9200,- er jo osse en slags penge :-/ Ellers må du nok til at
kigge på www.dba.dk. For et par minutter siden, var der fire til salg
til priser mellem kr. 5000,- og kr. 7200,-.

> Er Windows for tablet PC kommet i en dansk version?

Næsten: Dansk skriftgenkendelse mangler - og du kan regne med at det
er noget jeg holder øje med for det er p.t. det eneste jeg er
utilfreds med på min tablet. Jeg har prøvet Penreader og det virker
nogenlunde men ikke godt nok til at jeg vil kaste penge efter
tablet-versionen (jeg bruger Penreader på min Pocket PC).

> Det kan også klares med en Nokia 770, til under 3000,-

Har godt set den. Den har en meget mindre skærm og det er sådan set
både en fordel og en ulempe. Fordelen er at den er meget mere handy
end en 14" tablet. Ulempen er ligeså indlysende
Men en tablet kan også bruges som en almindelig bærbar, hvilket jeg
også har brug for med jævne mellemrum.

Ebbe