MS Windows
briani 27239
WIN XP PRO DK og DI 7
Fra : NikonPro.dk

Dato : 03-01-06 12:04

Jeg kan ikke få DI 7 til at lave image af store partitioner på mine HD
(mellem 80 og 125 gb), hvor mine arbejdsfiler og lager ligger.

Jeg har WIN XP PRO DK som styresystem på separat HD, hvor også alle
programmer er installeret.

Nogen der kender til begrænsning i DI 7 for image størrelser?

--

med venlig hilsen
Bjarne

Fra : lillekurt

Dato : 04-01-06 22:15

"NikonPro.dk" <mail"fjern-dette"@NikonPro.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> programmer er installeret.
>
> Nogen der kender til begrænsning i DI 7 for image størrelser?

Jeg sprang over DI7 (fordi det har fået dårlig omtale) og gik direkte fra
DI6 til TrueImage9, som jeg kan anbefale. Købes på www.acronis.com
TrueImage er baseret på Linux, hvilket er mere udviklet end den CalderaDOS
som DI-kernen bruger.