MS Windows
briani 27239
Defekt Windows XP
Fra : Carsten Gall

Dato : 03-01-06 12:00

Konens computer er pludseligt begyndt at opføre sig underligt. XP er flere
gange kommet frem med at den ikke kan startes fordi en fil er væk, filen
skulle hedde noget med nls152. Hvad det er for en fil ved jeg ikke.
Men andre gange starter den op uden problemmer, men brager ned, blot vi
kigger på den.
Nu ville jeg så formatere drevet, og starte forfra. Drevet er NTFS
formateret, og jeg kan ikke komme til at slette det.
Nogen forslag??
Har forsøgt at lade windows reperare sig selv, men det har ikke hjulpet.

Carsten

Fra : Ricko.

Dato : 03-01-06 12:31

"Carsten Gall" <cgall@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Nogen forslag??
> Har forsøgt at lade windows reperare sig selv, men det har ikke hjulpet.

Du kan jo lægge din xp i maskinen boote op på skiven og bede den at
formatere drevet og så ind med den igen

Fra : Carsten Gall

Dato : 03-01-06 22:01

"Ricko." <Ricko@livsnyter.com> skrev i en meddelelse

> "Carsten Gall" <cgall@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
>
> Du kan jo lægge din xp i maskinen boote op på skiven og bede den at
> formatere drevet og så ind med den igen

Ok! tak for rådet, det vil blive forsøgt imorgen.

Carsten