MS Windows
briani 27239
Hjælp, hvor er min musik ????
Fra : Ivan Olsen

Dato : 02-01-06 21:23

XP, har pludselig smidt ca. 35% af min musik væk på mit E drev, og jeg
prøvede at gendanne pcen til datoen i går, men kun mapperne er der, væk
er mp3-filerne.
Noget der kan gøres ?
Ivan !

Fra : Max

Dato : 02-01-06 21:47

Hej Ivan

> prøvede at gendanne pcen til datoen i går, men kun mapperne er der, væk
> er mp3-filerne.

Ja, du må igang med at rippe cd'erne igen :(

Mvh Max

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 02-01-06 23:20

> Hej Ivan

> Ja, du må igang med at rippe cd'erne igen :(
>
> Mvh Max

Det er simpelthen noget vrøvl.
1: Systemgendannelse = Systemgendannelse.
Det vil sige, at data, herunder mp3 filer ikke bliver gendannet, da det ikke
har noget med systemet at gøre.
Systemgendannelse går netop ud på, at man kan gendanne sit system uden at
miste data. Det man evt. kan miste, kan være programmer og lign. som har
blandet sig med systemfilerne.
2: Dernæst kan man altid - og ofte med succes - forsøge sig med diverse
recovery programmer, som også John foreslår. Udover dem han foreslår vil jeg
henvise til
www.pcinspector.de hvor der er et gratis program, som med stor sandsynlighed
kan redde dataene.

Kurt

Fra : Jeffers

Dato : 03-01-06 18:29

On Mon, 2 Jan 2006 23:20:14 +0100, "Kurt B. Andersen"
<kurtanospam@privat.dk> wrote:

> Det man evt. kan miste, kan være programmer og lign. som har
> blandet sig med systemfilerne.

Det kan også være foldere som man har brugt en weekend på at sortere
og rename og flytte rundt på iøvrigt.
Så er sys. rest. dæleme fin til at man kan gå i gang igen forfra næste
weekend :(((

Fra : John

Dato : 02-01-06 22:00

"Ivan Olsen" skrev i en meddelelse

> XP, har pludselig smidt ca. 35% af min musik væk på mit E drev, og jeg
> prøvede at gendanne pcen til datoen i går, men kun mapperne er der, væk er
> mp3-filerne.
> Noget der kan gøres ?

Hmm. Måske et forsøg værd:
http://majorgeeks.com/FreeUndelete_d4407.html