MS Windows
briani 27239
Genvej til lydegenskaber
Fra : csm

Dato : 02-01-06 15:10

Kan man lave en skrivebords genvej til lydegenskaber for
afspilning og en for inspilning. hvordan. ?

Fra : Michael Korsgaard

Dato : 02-01-06 15:15

"csm" <skhdkhf@ldsjfj.dk> skrev i en meddelelse
> Kan man lave en skrivebords genvej til lydegenskaber for
> afspilning og en for inspilning. hvordan. ?

Gå i start/kontrolpanel. Find lyde og lydenheder. Højreklik på den og vælg
opret genvej. Nu siger den sikkert at der ikke kan oprettes en genvej her,
og at den i stedet bliver oprettet på skrivebordet. Klik OK.
DONE...

/ Michael...

Fra : Edmund

Dato : 02-01-06 21:36

csm wrote:
> Kan man lave en skrivebords genvej til lydegenskaber for
> afspilning og en for inspilning. hvordan. ?

lav en batfil i notesblok hvor der står

start sndvol32.exe

For indspilning skriv
start sndvol32.exe /r

--
Mvh Edmund

Fra : csm

Dato : 03-01-06 07:45

Tak det var lige hvad jeg søgte.

Fra : Edmund

Dato : 03-01-06 17:10

csm wrote:
> Tak det var lige hvad jeg søgte.

Velbekomme, og tak fordi du spurgte, så fandt jeg endelig selv ud af
hvordan man gør.
--
Mvh Edmund